هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال پس از سه روز رقابت آثار نمایشی تولیدی در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهر پایان یافت.
هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال پس از سه روز رقابت آثار نمایشی تولیدی در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهر پایان یافت.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۹۰

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال پس از سه روز رقابت آثار نمایشی تولیدی در مجتمع فرهنگی ارشاد با تجلیل از فعالان عرصه تئاتر به کار خود پایان داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خلخال گفت: جشنواره تئاتر منطقه‌ای شمال غرب کشور سال آینده به میزبانی شهرستان خلخال برگزار می‌شود.
بحرالعلومی افزد: برگزاری مطلوب و شایسته این جشنواره و استقبال بسیار گرم اهالی هنرپرور شهرستان خلخال، از جمله عوامل انتخاب خلخال به عنوان میزبان جشنواره تئاتر منطقه‌ای استان‌های شمال غرب کشور در سال ۱۴۰۱ است.
وی اظهار کرد: جایگاه هنری و فرهنگی خلخال در حوزه تئائر ستودنی است و این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گرو‌ههای هنری و نمایشی است.

هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال از روز ششم آبان ماه و با هنرنمایی هفت گروه برتر راه یافته به مرحله مسابقه در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر آغاز شده بود.

بر اساس آرای هیات داوران هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال نمایش "هملت ماشینی" به کارگردانی محمدتقی خسروی به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره انتخاب و جواز حضور در جشنواره تئاتر استان اردبیل را اخذ کرد.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها