درحالی‌که آمریکایی‌ ها منتظر تحویل اولین نمونه‌های تولیدی از هامر الکتریکی احیا شده توسط برند جی ام سی هستند، روسیه از شاسی‌ بلند جدید و خشنی رونمایی کرده که ترکیبی از هامر H1، H2 و دیگر آفرودرهای سنتی به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، این خودرو که استرلا Strela (در زبان روسیه به معنی پیکان می‌باشد) نام دارد برای سازمان‌های نظامی و انتظامی و همچنین بازار داخلی این کشور طراحی شده است.

فعلاً اطلاعات زیادی از استرلا منتشر نشده اما برخی رسانه‌ها از نزدیک توانسته‌اند نگاهی به این خودرو بیندازند.

شاسی‌ بلند موردبحث طول و عرض ۵۰۹۰ و ۲۳۵۰ میلی‌متری دارد. با وزن تقریبی ۳۵۰۰ کیلوگرمی این خودرو ظرفیت حمل بار ۹۰۰ کیلوگرمی را داشته و ۵ نفر نیز می‌توانند روی ۵ صندلی مجزای آن بنشینند.

درحالی‌که جی ام سی هامر جدید از قوای محرکه الکتریکی استفاده می‌کند، استرلا به پیشرانه ۲.۸ لیتری دیزلی کامینز با قدرت ۱۵۷ اسب بخار مجهز شده است.

این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند البته نسخه مفهومی به نمایش درآمده در روسیه طراحی دیفرانسیل عقب داشته است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۲۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

استرلا فعلاً در حد یک پروتوتایپ بوده و تست‌های واقعی آن صورت نگرفته است. همین وضعیت تولید آزمایشی را می‌توان در کیفیت تولید آن نیز مشاهده کرد که خیلی سطح بالا به نظر نمی‌رسد.

شاید نسخه تولیدی نهایی از برخی جهات تفاوت‌های زیادی داشته باشد چراکه احتمال دارد بر پایه سری بعدی ون‌ها و پیکاپ های مدیوم دیوتی تولیدی گاز روسیه شکل بگیرد.

اگر این اتفاق رخ دهد پیشرانه، گیربکس، سیستم تعلیق و بخش قابل‌توجهی از کابین از خودروهای کنونی این شرکت به عاریت گرفته خواهند شد.

پروتوتایپ موردبحث به‌صورت مشترک توسط کمپانی صنایع نظامی MIC و دفتر طراحی جوانان KBM مستقر در دانشگاه فنی مسکو طراحی شده است.

طراحان این خودرو یک خانواده کامل از خودروهای قدبلند شامل شاسی‌بلندی با سقف ثابت، نسخه هفت‌نفره و پیکاپ هایی با کابین های متفاوت را در نظر گرفته‌اند.

استرلا، پاسخی روسی به هامر آمریکایی (+عکس)

استرلا، پاسخی روسی به هامر آمریکایی (+عکس)

استرلا، پاسخی روسی به هامر آمریکایی (+عکس)

استرلا، پاسخی روسی به هامر آمریکایی (+عکس)

استرلا، پاسخی روسی به هامر آمریکایی (+عکس)

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها