دورهمی انتخاباتی مدیران رسانه استان بوشهر به میزبانی ارشاد

نبض رسانه در آستانه انتخابات

حجت‌الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر؛

حضور حماسی در انتخابات را نتیجه جهاد بصیرت‌افزا عنوان کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی – قرآنی استان حضور حماسی در انتخابات نتیجه را نتیجه جهاد بصیرت‌افزا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد...
کد خبر: ۱۳۲۲۶۸۱

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی – قرآنی استان حضور حماسی در انتخابات نتیجه را نتیجه جهاد بصیرت‌افزا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری 1 تیر 1400 در آئین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم در عرصه انتخابات پیش‌بینی دشمنان انقلاب در مشارکت ۲۰ تا ۲۲ درصدی مردم در انتخابات را باطل کرد و تمام توطئه‌های شوم آنان را برای تحریم انتخابات و بهره‌برداری‌های شوم آنان نقش بر آب کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این حضور ارزشمند و حماسی آحاد مختلف مردم در انتخابات 28 خرداد نتیجه جهاد بصیرت‌افزا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی بود.
وی در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به نهضت عظیم مبلغین و نیروهای دلسوز انقلاب برای دعوت به شرکت بیشتر در انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم، ابراز داشت: حرکت‌های جانکاه و مداومی که دلسوزان انقلاب اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این دو ماه انجام دادند باعث شد، مردم را به این نتیجه برسانند که برای ساماندهی نابسامانی‌های موجود، روی کار آمدن دولت انقلابی تنها راه حل است.
حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: ساماندهی کم نظیر و ارزشمندی که در سطح جبهه‌ی انقلاب به وجود آمد عامل مهمی بود که باعث شد زهر تبلیغات مسموم و متنوع و رنگارنگ دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: این اقدامات ارزشمند موجب ارتقاء و رشد بصیرتی جامعه شد و این مجاهدت بی‌بدیل عرصه‌ی تبلیغ آرمان‌های انقلاب در طول انقلاب اسلامی کم سابقه بوده است.
وی در خاتمه سخنان خود بار دیگر به تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات پرداخت و گفت: با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و نقش‌آفرینی آحاد جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی تلاش مذبوحانه دشمنان انقلاب در ایجاد روحیه‌ی یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش مشارکت عمومی بی‌نتیجه ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها