فرمانده انتظامی اردبیل گفت: ۲۰ تن روغن مایع خوراکی خارج از شبکه توزیع توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اردبیل شناسایی و کشف شد.
فرمانده انتظامی اردبیل گفت: ۲۰ تن روغن مایع خوراکی خارج از شبکه توزیع توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اردبیل شناسایی و کشف شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۵۵
به گزارشجام جم آنلاین اردبیل سردار هوشنگ حسینی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و توزیع کنندگان خارج از شبکه کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های لازم از تولید روغن مایع خوراکی با استفاده از روغن‌های خام دریافتی سهمیه‌ای با هدف توزیع خارج از شبکه توسط مسئول یک شرکت در اردبیل اطمینان حاصل کردند.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این شرکت ۲۰ تن روغن مایع خوراکی را بارگیری و به وسیله یک دستگاه کامیون تریلی قصد انتقال آن به یکی از استان‌های شمال شرقی با هدف توزیع خارج از شبکه را دارد.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی و تشکیل اکیپ عملیاتی، ماموران کامیون تریلی را هنگام خروج از حوزه استحفاظی اردبیل شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۰ تن روغن مایع خوراکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را سه میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار هوشنگ حسینی افزود: پرونده‌ای در این رابطه با عنوان اخلال در نظام توزیع مایحتاج ضروری مردم تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها