سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران:

مشکلات موجود در روند اخذ رأی حل شده است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پیگیری کردم و الان بسیاری از این مشکلات حل شده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم ما از ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ان‌شاالله همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، جمهوریت نظام بار دیگر با حضور مردم تثبیت شود.

کدخدایی گفت: گاهی اوقات، ممکن است اشکالات اجرایی در ابتدای صبح در روند انتخابات به وجود آید. مشکلاتی چون دیر و یا کار نکردن سامانه‌ها در ابتدای صبح وجود داشت که خوشبختانه پیگیری شد. با پیگیری‌های معاونت اجرایی انتخابات و دوستانمان در اداره کل انتخابات، الان بسیاری از مشکلات رفع شده است.

وی تاکید کرد: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی درباره مشکلات برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، پیگیری و رفع شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: این رویداد برای رأی اولی ها بسیار مهم است و جشن ملی محسوب می شود.

کدخدایی تصریح کرد: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی پیگیری کردم و الان بسیاری از این مشکلات حل شده است. ستاد مرکزی اگر مشکل دیگری هم وجود داشته باشد، پیگیری خواهد کرد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها