سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران:

مشکلات موجود در روند اخذ رأی حل شده است

وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه رأی مردم و اراده آنها و تجلی آن در انتقال قدرت و اراده کشور است، صیانت کامل از آراء آنها حتما باید انجام شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز (جمعه) همزمان با دستور آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میان‌دوره از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضائیه، هیئت مرکزی اجرایی و نظارت، مجلس و همه دستگاه‌ها سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز می‌کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم امروز به تکلیف خود در امانت‌داری رأی مردم و صیانت از آن و برگزاری انتخابات قانونی و سالم در شرایط بهداشتی، عمل کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: ضمن تشکر از همه کسانی که در بیش از ۶۶ هزار شعبه انتخابات ریاست‌ جمهوری و بیش از ۷۵ هزار شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند، کار را به لطف خداوند آغاز کنند و با استقبال از مردم، در اخذ رأی آنها کوشا باشند و بتوانند در امنیت، سلامت و شرایط کامل انتخابات را انجام دهند.

رحمانی فضلی گفت: امیدوار هستیم همه کسانی که امروز در صحنه همراهی ما هستند اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی و نیروهای نظارت، در هماهنگی کامل با یکدیگر مانند انتخابات قبل و ماه‌های قبل کمک کنیم تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسین عزیز در هر کجا که هستند فرآیند بازرسی را انجام دهند و به سرعت اگر اشکالی در مسیر بود به ما اطلاع دهند. از ناظرین محترم تقاضامند هستیم با دقت نظارت را انجام دهند.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه رأی مردم و اراده آنها و تجلی آن در انتقال قدرت و اراده کشور است، صیانت کامل از آرا آنها حتماً باید انجام شود و امیدواریم هیئت‌های نظارت این موارد را به خوبی انجام دهند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها