jamejamsima
سیما عمومی کد خبر: ۱۳۱۹۵۹۱   ۱۷ خرداد ۱۴۰۰  |  ۱۴:۰۴

همزمان با آغاز تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری

گزارش ساترا از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری

ساترا همزمان با آغاز تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، در گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته بازبینی و تحلیل می‌شود.

زمان اختصاص داده‌شده به انتخابات، عمده‌ترین محور‌های موضوعات و سوژه‌های مطرح‌شده در ویدئو‌های منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیدا‌های حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و... از جمله محور‌هایی است که در این گزارش‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

گفتنی است؛ تاکنون ۷ گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
برجام دیگر اولویت اول نیست

برجام دیگر اولویت اول نیست

آنچه در جریان سفر وزیر خارجه کشورمان به نیویورک اتفاق افتاد حکایت از اصل نوینی در سیاست خارجی ایران دارد و اگر این نگاه ادامه پیدا کند و نهادهای داخلی مرتبط با حوزه خارجی بتوانند از ظرفیت به‌وجود آمده در دولت سیزدهم به درستی استفاده کنند، می‌توانیم شاهد پیشرفت جدی در توسعه مناسبات ایران با کشورهای مختلف به‌ویژه همسایگان باشیم.

 شاید یک روز نوبت ما هم رسید

 شاید یک روز نوبت ما هم رسید

من تا به حال پیاده‌ روی اربعین نرفته‌ام، کربلا هم همین‌طور، هر بار به دلیلی نشده است. بگذارید به این حساب که می‌گویند فلانی قسمتش نبوده است.

اربعین مردم

اربعین مردم

از ابتدای سال ۹۰ راهپیمایی اربعین بعد از گذشت سال‌ها از این سنت حسینی، توجه جهانیان را به خود جلب کرد؛ پدیده‌ای که با پیوستن شیعیان کشورهای همسایه و کشورهای غربی و اروپایی به رویدادی بین‌المللی تبدیل شد، پدیده‌ای که پایه و اساس آن مردم بودند.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر

نیازمندی ها