همزمان با آغاز تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری

گزارش ساترا از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری

ساترا همزمان با آغاز تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، در گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۹۵۹۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته بازبینی و تحلیل می‌شود.

زمان اختصاص داده‌شده به انتخابات، عمده‌ترین محور‌های موضوعات و سوژه‌های مطرح‌شده در ویدئو‌های منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیدا‌های حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و... از جمله محور‌هایی است که در این گزارش‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

گفتنی است؛ تاکنون ۷ گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
روز ادای دین

سفیر ایران در لبنان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه «جام‌جم» از پیام‌های مراسم با شکوه بیروت می‌گوید

روز ادای دین

ابتلای شعر به روزمرگی

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» تأکید کرد آیین‌نامه این رویداد ادبی نیاز به تجدیدنظر دارد

ابتلای شعر به روزمرگی

نیازمندی ها