رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی خبر داد

دستگیری تبر به دستی که گوش قرق‌بان را بریده بود

با دستگیری دو متهم پرونده فاش شد

جزئیات حمله اشرار تبر به دست به مسافران

دو متهم ماجرای حمله به خانواده‌ای مسافر در گرگان و زخمی کردن آنها با تبر‌، در عملیات‌های جداگانه پلیس دستگیر شدند. متهمان اختلاف بر سر نحوه رانندگی راننده را علت درگیری اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۱۵۸۵۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم‌،عصر جمعه بیست وچهارم اردیبهشت امسال اعضای یک خانواده سوار نیسان‌، در حال عبور از ورودی روستای قرن‌آباد شهر گرگان بودند که مرد موتورسواری که پشت سرشان در حرکت بود با زدن بوق‌های ممتد از راننده ‌نیسان خواست کنار برود‌. راننده که متوجه بوق‌های ممتد او نشده بود همچنان به مسیرش ادامه داد.

‌این در حالی بود که موتور‌سوار به دنبال راننده ‌نیسان راه افتاد و با حرکات خطر‌آفرین راننده را مجبور به توقف کرد . در همین موقع سرنشینان نیسان از خودرو پیاده شدند که ناگهان‌ مرد موتور‌سوار با آنها درگیر شد و مشاجره‌شان بالا گرفت‌. در همین موقع ‌چهار مرد دیگر که از دوستان موتور‌سوار بودند وارد دعوا شدند. با شدت گرفتن در‌گیری‌، آن خانواده را کتک زدند و‌ یکی از مهاجمان با تبری که در دست داشت‌، به سمت سرنشینان نیسان حمله کرد و سه نفر از جمله مرد خانواده را ‌با ضربه‌های تبر زخمی کرد و سپس همگی از محل فرار کردند. سه فرد زخمی نیز به بیمارستان منتقل شدند که دو نفرشان بعد از اقدامات درمانی اولیه مرخص شدند‌. اما نفر سوم که شدت جراحاتش بیشتر بود‌،‌ همچنان بستری است.

بعد از این حادثه خانواده حادثه‌ دیده در دادسرای گرگان از مهاجمان تبر به دست شکایت کردند. این در حالی بود که فیلم این حادثه تلخ در فضای مجازی دست به دست شد و موجی از خشم و ناراحتی را میان مردم شکل داد که باعث شد دادستان استان گلستان دستور ویژه‌ای را برای دستگیری متهمان صادر کند. تحقیقات پلیس آگاهی استان گلستان برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این‌که هویت اراذل واوباش فراری شناسایی شد.

سردار سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره به جام‌جم گفت‌: همان جمعه شب یکی از متهمان فراری در مخفیگاهش‌ بازداشت شد. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که بامداد روزیکشنبه بیست و ششم اردیبهشت یکی دیگر از متهمان که دریکی از روستاهای اطراف شهر گرگان پنهان شده بود، بازداشت شد. با تحقیقات اولیه از دو متهم بازداشت شده آنها به تناقض‌گویی پرداخته و مدعی شدند در ورودی جنگل ابتدا یک مشاجره لفظی با خانواده شاکی پیدا کرده که دعوا پایان گرفته و آنجا را ترک کرده‌اند اما دوباره در ورودی روستا‌ی قرن‌آباد متوجه حضور آنها شده‌اند و این‌بار بر سر رانندگی با هم دعوای‌شان شده و این حادثه رقم خورده است.

وی افزود: با توجه به ادعاهای متهمان به نظر می‌رسد گفته‌هایشان با واقعیت مطابقت ندارد‌. تحقیقات از شاهدان ماجرا ‌و مصدومان حادثه همچنان ادامه دارد‌.

این در حالی است که مرد تبر به دست که باعث زخمی شدن افراد خانواده شاکی شده با دو همدست دیگرش همچنان متواری هستند و تحقیقات برای دستگیری آنها و رازگشایی از ابعاد دیگر این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها