فرماندار شهرستان زاهدان گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی حمله اشرار مسلح با سلاح های سبک و نارنجک انداز به پاسگاه کورین زاهدان ناکام ماند.
کد خبر: ۱۳۰۵۳۵۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، ابوذر مهدی نخعی در جمع خبرنگاران با تشریح حادثه کورین زاهدان افزود: در پی فضاسازی رسانه‌های بیگانه، عناصر گروه‌های شرور به بهانه حمایت از کشته‌های جعلی پاسگاه شمسر سراوان با سلاح‌های مختلف از جمله سلاح‌های سبک و نارنجک انداز به قصد تصرف پاسگاه کورین و قلعه بید حمله کردند.

وی افزود: رزمندگان نیروی انتظامی ضمن هوشیاری، متقابلا به آتش آنان پاسخ داده و این عناصر خود فروخته ضمن اینکه به مقاصد شوم خود دست نیافتند از منطقه متواری شدند.

نخعی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر از نیروهای ناجا به درجه رفیع شهادت رسید، افزود: به دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌گردد که با این اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: از مردم منطقه درخواست می‌شود که همچون گذشته هوشیاری لازم را داشته و این اقدام دشمنان را نیز به خودشان بازگردانند.

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: اوشیاری و دقت نیروی انتظامی آرامش در سراسر شهرستان زاهدان و بخش های تابعه برقرار است.

نخعی تصریح کرد: در پایان از عموم مردم، ریش سفیدان و معتمدین که برای حفظ آرامش همراهی خود را ازدیرباز تاکنون نشان داده اند، تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها