در ادامه پیروزی‌های و پیشروی‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن

فتح محکم‌ترین و بزرگترین دژ مأرب/ انصارالله در ۳ کیلومتری شهر

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند منطقه «التبه البیضاء» را که مشرف بر بیشتر مناطق جبهه غرب مأرب است، آزاد کنند.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۵۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در دروازه غربی شهر مأرب با نیروهای دولت مستعفی و ائتلاف سعودی-اماراتی به شدت درگیر هستند.
شبکه خبری المیادین گزارش داد، این درگیریها شدید است و نیروهای یمنی در محوطه منطقه راهبردی «الطلعه الحمراء» موفق شدند پیشروی مهمی به دست آورند.

ارتش و کمیته‌های مردمی در این منطقه توانستند منطقه «التبه البیضاء» را آزاد کنند؛ منطقه‌ای که مشرف بر بیشتر مناطق جبهه غرب مأرب است.

به گزارش المیادین، نیروهای یمنی همچنین موفق شدند منطقه «المشجح» را آزاد کرده و به سمت سایر مواضع نظامی متعلق به دولت مستعفی در ارتفاعات این منطقه پیشروی کنند.
نیروهای دولت مستعفی نیز اذعان کردند که در جریان درگیری در این منطقه، «عبدالله الحاضری» مدیر بخش دادگاه نظامی وزارت دفاع این دولت کشته شده است.

در همین ارتباط، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی در صحرای «الاجاشر» در نزدیکی نجران عربستان سعودی حمله کردند.
نیروهای یمنی در این منطقه بیابانی در مناطق «محطة السودانی»، «أبرق الهمر»، و «بیر السلامی» به مواضع این نیروها یورش بردند.

این حملات به مواضع نیروهای دولت مستعفی و ائتلاف سعودی از سه مسیر انجام شده است که بیش از سه ساعت طول کشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها