توئیتر به منظور انتشار اخبار نادرست و غلط در رابطه با ویروس کرونا و البته واکسن آن یک قانون 5 مرحله ای را برای متخلفان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۳۰۵۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین ،  توئیتر برای جلوگیری از انتشارات نادرست و گمراه کننده در رابطه با ویروس کرونا کاربران حساب های رسمی را در 5 مرحله مسدود می کند.

اگر فردی در حساب توئیتری خود اقدام به انتشار مطالبی گمراه کننده، نادرست و اشتباه در رابطه با ویروس کرونا و واکسن آن کند در گام نخست هیچ اقدامی علیه او صورت نخواهد گرفت.

اما اگر برای دومین بار اقدام به توئیت های گمراه کننده علیه کرونا بزند با 12 ساعت مسدود شدن حساب توئیتری اش روبرو خواهد شد.

در سومین بار باز هم اقدام مشابه صورت خواهد گرفت و در صورت انتشار مطالب نادرست درباره کرونا و واکسن آن 12 ساعت مسدود شدن در راه است.

اما در چهارمین مرتبه جریمه سخت تری در راه است، به این ترتیب که حساب فرد به مدت یک هفته مسدود خواهد شد.

اگر فرد بعد از این مراحل باز هم اقدام به انتشار مطالب نادرست کند حساب او برای همیشه تعلیق خواهد شد.

توئیتر هم اکنون امکانات دیگری برای هشدار به کاربران دارد، از جمله اینکه توئیت های مشکوک که مورد تایید نیست را «برچسب دار» می کند.

در کل رسانه های اجتماعی دنیا حساسیت خاصی نسبت به انتشار مطالب غلط درباره کووید19 وجود ندارد به این ترتیب که از هر 10 مطلب نادرست فقط یکی از سوی شبکه های اجتماعی مختلف حذف می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها