هافبک تیم فوتبال استقلال با تصمیم سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۹۳۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که احمد مددی در ورزشگاه تهرانسر حضور پیدا کرد اما حضور وی در تمرین آبی پوشان با حواشی همراه و در نهایت منجر به جرو بحث یکی از بازیکنان با وی شد.

 

ماجرا از این قرار است که فرشید اسماعیلی بعداز اتمام تمرین به دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نیست «قرارداد با اسماعیلی توسط سعادتمند امضا شد» به مددی اعتراض کرد.این اتفاق در شرایطی رخ داد که هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد.

 

بعد از اعتراض اسماعیلی وی با ناراحتی محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد اما سرمربی تیم استقلال در واکنش به حرکت هافبک تیمش وی را در اختیار باشگاه قرار داد. از آنجا که اسماعیلی از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال حل مشکل بندهای قرارداد و تنظیم نهایی رقم قرارداد خود با باشگاه است و چند هفته ای پیگیر این موضوع بوده در نهایت به دلیل بلاتکلیفی در تمرین روز گذشته به این شکل ناراحتی خود را نشان داده است.

 

    سرمربی استقلال، اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد

 

با اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته محمود فکری بلافاصله اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد و اعلام کرد این بازیکن به دلیل رفتارش حق شرکت در تمرینات تیم استقلال را ندارد. وی در ابتدای فصل هم میلاد زکی پور و فرشید باقری را در جریان یکی از بازیهای دوستانه با جریمه مواجه کرد.به این ترتیب اسماعیلی تا زمان حل نشدن مشکلش با باشگاه در مورد رقم قرارداد حق شرکت در تمرینات آبی پوشان را نخواهد داشت.

 

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در مشهد و در ورزشگاه امام رضا به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها