ورزش یادگیری را در سه سطح بهبود می بخشد:
ورزش یادگیری را در سه سطح بهبود می بخشد: "اول ، این ذهنیت شما را برای بهبود هوشیاری ، توجه و انگیزه بهینه می کند ؛ دوم ، سلول های عصبی را برای اتصال به یکدیگر ، که سلول است ، آماده و تشویق می کند. مبنای ورود اطلاعات جدید ؛ و سوم ، این امر باعث ایجاد سلولهای عصبی جدید از سلولهای بنیادی در هیپوکامپ می شود. " به طور خلاصه ، نه تنها ورزش به مغز کمک می کند تا برای یادگیری آماده شود بلکه در واقع حفظ اطلاعات را آسان تر می کند.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، یک منطقه مدرسه حومه خارج از شیکاگو این موضوع را اثبات می کند. ناپرویل ، ایالت ایلینویس یک برنامه تمرینی صبح زود را به نام Zero Hour انجام داد ، که به دنبال تعیین اینکه آیا تمرین قبل از مدرسه به دانش آموزان توانایی خواندن و سایر دروس را افزایش می دهد. از زمان معرفی این برنامه ، این ناحیه نتایج چشمگیری را هم از نظر سلامتی و هم از نظر عملکرد علمی دیده است.

فلسفه ناپرویل این بود که به بچه ها بیاموزد که چگونه سلامتی و تناسب اندام خود را کنترل کنند - یک مهارت در سبک زندگی با مزایای طولانی مدت. در حقیقت ، در سراسر کشور ، تحقیقات نشان می دهد دانش آموزانی که دارای نمرات آمادگی جسمی بالاتری هستند ، نمرات آزمون بالاتری نیز دارند. فعالیت بدنی "تأثیر مثبتی بر حافظه ، تمرکز و رفتار کلاس" دارد.

ورزش می تواند سلامت روان دانشجویان را بهبود بخشد:

تحقیقات دکتر راتی همچنین نشان می دهد که ورزش می تواند بهترین دفاع در برابر بسیاری از مسائل رایج بهداشت روانی باشد که دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

فشار

دانش آموزان ما در کلاس و زندگی خود با استرس زیادی مواجه هستند ، از جمله فشار همسالان ، کار بیش از حد و آزمایش های زیاد. ورزش احساسات عاطفی و جسمی استرس را کنترل می کند و همچنین در سطح سلولی نیز موثر است. فعالیت بدنی یک روش طبیعی برای جلوگیری از پیامدهای منفی استرس است زیرا می تواند اثرات سوء استرس مزمن را دفع کند و در واقع آنها را معکوس کند. علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد افرادی که فعالیت بدنی به زندگی خود می افزایند از نظر اجتماعی بیشتر فعال می شوند ، که باعث افزایش اعتماد به نفس می شود و به ایجاد و حفظ ارتباطات اجتماعی کمک می کند.

اضطراب و اختلالات هراس

دکتر راتی اضطراب را به عنوان واکنش طبیعی در برابر تهدید تعریف می کند ، اما نگرانی وقتی تهدید واقعی وجود نداشته باشد ، تا جایی که فرد نتواند عملکرد طبیعی داشته باشد ، یک اختلال اضطرابی است. وحشت شدیدترین حالت اضطراب است و من شاهد بوده ام که دانش آموزانم هنگام آزمایشات و شرایط یادگیری مشارکتی یا گاهی اوقات فقط از فشارهای عمومی مدرسه دچار حملات وحشت شده اند.

اسپارک اشاره می کند که اکثر مطالعات نشان می دهد ورزش هوازی به طور قابل توجهی علائم اختلالات اضطرابی را کاهش می دهد. از طریق ورزش ، افراد یاد می گیرند اضطراب را کاهش دهند و اعتماد به نفس خود را دوباره ایجاد کنند. دکتر راتی اشاره می کند که ورزش مدارهای مغز را تغییر مسیر می دهد ، تنش عضلانی را کاهش می دهد و نتیجه متفاوتی را برای وضعیت تحریک کننده اضطراب می آموزد و در نهایت فرد مضطرب را از تمایلات نگران کننده آزاد می کند.

افسردگی

شناخته شده است که ورزش هوازی تأثیر مثبتی بر علائم افسردگی دارد. مطالعات حاکی از آن است که اندورفین های تولید شده در مغز در حین ورزش به ایجاد احساس عمومی در رفاه کمک می کنند. ورزش همچنین باعث افزایش دوپامین می شود ، که باعث بهبود خلق و خو و شروع پرش به سطح توجه می شود. سی دقیقه ورزش متوسط ​​چند روز در هفته می تواند برای دانش آموزانی که از روحیه افسردگی رنج می برند معجزه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها