یک چای خوشمزه با فواید زیاد برای بدن

طرز تهیه چای موز

در طب عامه، نوشیدن چای موز برای افرادی که از انواع مختلفی از بیماری ها از جمله بی خوابی، افسردگی، اضطراب مزمن، سیستم ایمنی ضعیف، فشار خون بالا، چاقی، شرایط التهابی و سوزش پوستی رنج می برند، توصیه می شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج ،چای موز ممکن است یک ترکیب خوشمزه نباشد و بسیار هم نامربوط به نظر برسد اما با توجه به ویتامین ها و مواد معدنی مفید و ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در موز باید گفت که بسیار مفید است. گفته می شود که خواص چای موز به اختلالات خواب کمک می کند، به بهبود خلق و خو و پوست کمک می کند و می تواند یک مزیت برای محافظت از سلامت قلب و کمک به کاهش وزن باشد.

چای موز شاید بیشتر به دلیل داشتن پتاسیم شناخته شده باشد که باعث تقویت سلامت قلب می شود و می تواند فشار خون شما را کاهش دهد. به عنوان یک وازودیلاتور، پتاسیم نه تنها تعادل مایعات را در بدن تنظیم می کند بلکه باعث کاهش فشار در سیستم قلبی عروقی با کاهش تنش در شریان ها و رگ های خونی می شود.

طرز تهیه چای موز

مواد لازم چای موز

 

موز ارگانیک

1 عدد

آب

2 فنجان

چوب دارچین

1 عدد

عسل

1 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه چای موز

 

  1. آب و چوب دارچین را درون یک ظرف بریزید و آن را به جوش بیاورید.

  2. موز را خرد کرده و درون آب جوش قرار دهید. در صورت تمایل می توانید موز را پوست بگیرید. با این حال، پوست آن دارای بسیاری از مواد مغذی است.

  3. بگذارید موز به مدت 10 دقیقه جوش بخورد و سپس از روی حرارت بردارید.

  4. یک صافی را بالای لیوان مورد علاقه خود قرار دهید و محتوا را درون آن بریزید. می توانید موز جوشانده را کنار بگذارید تا از آن برای پودینگ یا فرنی استفاده کنید.

  5. عسل را برای دادن مزه اضافه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها