کد خبر: ۱۲۷۵۰۲۴

به گزارش جام جم انلاین به نقل از آی تی رسان ،در سال 2018 شرکت سامسونگ از شارژر بی‌سیم خود موسوم به Wireless Charger Duo رونمایی کرد و این محصول با استقبال مطلوبی از سوی مشتریان مواجه شد. 2 سال پس از این رویداد اکنون غول فناوری کره‌ای قصد دارد از مدل جدیدی با قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه مجزا رونمایی کند. اکنون یک خبرچین مشهور با نام ایوان بلاس اقدام به انتشار تصویر مربوط به شارژر جدید در فضای آنلاین نموده است.

 

شارژر جدید تحت‌عنوان Samsung Wireless Charger Pad Trio عرضه خواهد شد. این محصول همراه با یک درگاه USB-C، احتمالا یک کابل فست شارژ و آداپتور برق USB-C در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین این شارژر احتمالا همانند مدل نسل قبلی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد.

Wireless Charger Pad Trio احتمالا همانند مدل Wireless Charger Duo از قابلیت شارژ 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه تصویر منتشر شده از این شارژر متعلق به مدل مشکی‌رنگ آن است؛ اما سامسونگ احتمالا نسخه سفیدرنگ این محصول را نیز عرضه خواهد کرد. لو رفتن چنین تصویری با وضوح بالا نشان می‌دهد که کمپانی احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک از این محصول رونمایی می‌کند؛ اما در خصوص زمان عرضه شارژر بیسیم جدید سامسونگ هیچ‌ توضیحی ارائه نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها