ال جی به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و در همین راستا این شرکت کره‌ای از گوشی ال جی Q92 سازگار با این شبکه رونمایی کرده است.
کد خبر: ۱۲۷۴۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، ال جی چندین ماه پیش از گوشی ولوت رونمایی کرد و حالا گوشی Q92 با قیمت کمتری نسبت به آن از راه رسیده است. این گوشی هوشمند جدید به چیپست اسنپدراگون 765G و ۶ گیگابایت رم مجهز شده و همچنین از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

ال جی Q92 به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی مجهز شده که البته برخلاف نمایشگر OLED ال جی ولوت، از نوع LCD است. رزولوشن این پنل برابر فول اچ دی پلاس است و در حفره بالای آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ال جی برای این محصول خود دوربین اصلی چهارگانه درنظر گرفته که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به چشم می‌خورد.

ال جی Q92
ال جی Q92 به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری UX 9 ال جی بهره می‌برد و همچنین از استانداردهای IP68 و MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین ضربه پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۲۰ دلار در کره جنوبی به فروش می‌رسد و در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر فروش این دستگاه در بازارهای دیگر منتشر نشده است.

اختلاف قیمت زیادی میان ولوت و محصول جدید ال جی وجود ندارد و ولوت با قیمت نزدیک به ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند به پنل OLED، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و حداکثر ۸ گیگابایت رم مجهز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها