کد خبر: ۱۲۷۳۹۱۲

گزارش‌ها و شایعات اخیر نشان داده‌اند که شرکت چینی هواوی در هفته جاری یا هفته آینده از نسخه جدید لپ‌تاپ سری میت‌بوک X رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین، با توجه به اطلاعات موجود که در چند روز اخیر منتشر شده‌اند، احتمال می‌رود که این شرکت محصولاتی مانند بلندگوی پرتابل بلوتوثی FreeGo و EyeCare II را نیز معرفی کند. در این میان، یک افشاگر مشهور چینی اعلام کرد که لپ‌تاپ جدید میت‌بوک X هواوی در چهار رنگ Frost Silver ،Interstellar Blue Green Mountain Daisy و Cherry Blossom به بازار عرضه می‌شود.

این فرد در ادامه افزود که لپ‌تاپ جدید هواوی چندان هم ارزان نیست. البته، قیمت آن در حداکثر حالت بیشتر از 10.000 یوآن نخواهد بود. طبق شایعات قبلی، بدنه این نوت‌بوک از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و استفاده از تراشکاری CNC در گوشه‌های بدنه جلوه زیبایی به آن می‌دهد. علاوه‌بر این، هواوی در محصول جدید خود از یک صفحه‌نمایش 13 اینچی 3K استفاده کرده است. وزن خالص میت‌بوک X معادل 1.05 کیلوگرم و ضخامت آن نیز به حدود 12.5 میلی‌متر می‌رسد.

در ادامه باید بگوییم که این لپ‌تاپ به احتمال زیاد از تراشه‌های Core i5 یا Core i7 نسل دهم شرکت اینتل و کارت گرافیک MX250 استفاده خواهد کرد. در کانفیگ حافظه‌ای هم رم 16 گیگابایتی به همراه حافظه 512 گیگابایت SSD وجود دارد. اطلاعات قبلی به ما می‌گویند که صفحه‌نمایش لپ‌تاپ جدید چینی‌ها 100 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و یک دوربین مخفی‌شونده در آن تعبیه شده است. از سایر اطلاعات فاش شده در رابط با این محصول نیز می‌توان به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و دو پورت USB-C اشاره کرد.

این گزارش اشاره می‌کند که نسخه جدید میت‌بوک X همانند نسل قبلی خود از فن خنک‌کننده استفاده نمی‌کند. هواوی اولین شرکتی است که لوله‌های انتقال‌دهنده حرارت را به محور صفحه‌نمایش متصل می‌کند. دستگاه در این روش از میله نمایشگر به عنوان یک رادیاتور استفاده می‌کند. از آن جایی که این روش در نوع خود برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته است، ما هیچ اطلاعات دقیقی درباره نحوه عملکرد آن نداریم.

یکی دیگر از افشاگران چینی هم قبلا اطلاعاتی را درباره این لپ‌تاپ منتشر کرده بود. بر این اساس، نوت‌بوک جدید هواوی دارای یک نمایشگر 13 اینچی بوده و از یک تاچ‌پد حساس به فشار نیز بهره می‌گیرد. میت‌بوک X بسیار نازک و سبک است. هیچ جزییاتی درباره قیمت‌گذاری این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن فاش شوند.

گزارش‌های دیگری هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که هواوی و آنر دستگاه‌های دیگری را در رویداد اختصاصی خود معرفی خواهند کرد. تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که این دو برند چه برنامه‌‌هایی در سر دارند. ما در حالت کلی می‌دانیم که لپ‌تاپ هواوی از یک طراحی بدون فن بهره می‌برد و به یک ترک‌پد موسوم به FreeTouch و فناوری NFC مجهز شده است. به نظر می‌رسد که هواوی لپ‌تاپ جدید خود را در تاریخ 19 اوت (29 مرداد) به بازار عرضه می‌کند.

منبعGizchina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها