هواوی به‌زودی از یک ساعت هوشمند جدید به نام هواوی واچ فیت رونمایی خواهد کرد که نه‌تنها در نوع خود منحصربه‌فرد خواهد بود بلکه طراحی بسیار زیبا و رنگارنگی نیز خواهد داشت. امروز منبعی به نام Sudhanshu Ambhore رندرها، مشخصات، قیمت و تاریخ معرفی این ساعت را فاش کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۲۷۳۵۵۹

طراحی هواوی واچ فیت
هواوی واچ فیت برخلاف سایر ساعت‌های هوشمند هواوی دارای نمایشگر دایره‌ای نخواهد بود، بلکه از یک پنل مستطیلی عمودی بهره خواهد برد. این نمایشگر یک پنل ۱.۶۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۶x۲۸۰ پیکسل خواهد بود که با یک فریم فلزی نقره‌ای، خاکستری یا طلایی احاطه خواهد شد.

در لبه کناری ساعت یک دکمه حبه‌ای شکل و در بالای ساعت یک حفره دیده می‌شود. ما مطمئن نیستیم که این حفره برای میکروفون است، اما اگر این‌گونه باشد، واچ فیت احتمالا یک دستیار صوتی داخلی خواهد داشت. ما در تصاویر، ساعت را در چهار رنگ سبز، مشکی/خاکستری، نارنجی و بژ می‌بینیم که همگی دست‌بند سیلیکونی دارند.

مشخصات هواوی واچ فیت
به‌گفته منبع فوق، هواوی واچ فیت از استاندارد ضدآب 5 ATM پشتیبانی خواهد کرد و دارای سنسور سنجش ضربان قلب، شتاب‌سنج، نور امبینت، GPS داخلی و یک بارومتر خواهد بود. این ساعت همچنین امکان ردیابی فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری و قابلیت پایش خواب و تست استرس را خواهد داشت.

منبع مذکور همچنین گفته است که باتری هواوی واچ فیت تا ۱۰ روز دوام خواهد آورد، ولی اشاره‌ای به ظرفیت باتری آن نکرده است. هواوی واچ فیت با کلیه دستگاه‌های اندرویدی و iOS که به‌ترتیب نسخه‌های اندروید +5.0 و +iOS 9.0 را اجرا می‌کنند کار خواهد کرد.

قیمت هواوی واچ فیت
هواوی واچ فیت قیمتی برابر ۱۱۹ یورو خواهد داشت و در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. جعبه این ساعت شامل خود ساعت، یک شارژر، کابل و دفترچه راهنما خواهد بود.

منبعgizmochina

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها