ارزش هر کدام از ۴ شرکت برتر تکنولوژی جهان از ۱ تریلیون دلار فراتر رفت. این سطحی است که از قبل از پاندمی کرونا تا کنون دیده نشده بود.
کد خبر: ۱۲۷۰۹۰۶

 

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ارزش هر کدام از ۴ شرکت برتر تکنولوژی جهان از ۱ تریلیون دلار فراتر رفت. این سطحی است که از قبل از پاندمی کرونا تا کنون دیده نشده بود.

این اتفاق سرسختی و مقاومت صنعت تکنولوژی را در مقابل پاندمی، رکود جهانی و رکورد زدن بیکاری نشان می‌دهد.

ارزش سهام آلفابت (شرکت مادر گوگل) دیر تر از سه غول تکنولوژی دیگر به ۱ تریلیون دلار رسید و با پایان معاملات دیشب ۱.۰۲ تریلیون دلاری شد.

ارزش سهام اپل ۱.۶۴ تریلیون دلار و ارزش سهام مایکروسافت ۱.۶۱ تریلیون دلار شد، در حالی که ارزش سهام آمازون که سود سرشاری از اوج گیری سفارشات در دوره «در خانه بمانید» به دست آورد، به ۱.۵۲ تریلیون دلار رسید.

این ارزش‌گذاری‌ها به وسیله روز قدرتمند بازارهای سهام آمریکا تقویت شد. در معاملات دیشب وال‌استریت داو جونز ۴۵۹ واحد یا ۱.۷۸ درصد جهش کرد، در حالی که اس‌اندپی ۱.۵۹ درصد بالا آمد و کامپوزیت نزدک با جهش ۲.۲ درصدی در بالاترین رکورد تاریخی خود بسته شد.

غول‌های تکنولوژی برای اولین بار در ماه ژانویه به این جایگاه رسیده بودند و تا ماه فوریه که بازارهای مالی جهان تحت تأثیر پاندمی کرونا سقوط کردند در آن سطح باقی مانده بودند. مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها