رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

برخی مرغداری ها از تریاک استفاده می کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: استفاده از تریاک در مرغداری ها برای مصارف دارویی است.
کد خبر: ۱۲۷۰۳۶۵
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص شایعات اخیر مبنی بر استفاده پرورش دهنگان مرغ گوشتی از تریاک برای افزایش وزن گفت: رئیس سازمان دامپزشکی این موضوع را تایید کرده بود که برای افزایش وزن مرغ­ها از تریاک استفاده میشود؛ اما این طور نیست.
 
یوسف خانی اظهار کرد: گفته شده است که استفاده از تریاک باعث یبوست در مرغ شده و به این شکل افزایش وزن پیدا می­کند. این کار به ضرر کشتارگاه است و ضرری برای مصرف کننده نهایی ندارد. زیرا بعد از کشتار مرغ، روده­ها پاک شده و تخلیه میشود و در نتیجه وزن مرغ کاهش پیدا می­کند و به دست خریدار میرسد.

 وی با اشاره به این که استفاده مرغداران از این ماده عمومیت ندارد، افزود: فقط ممکن است چیزی کمتر از 20 درصد از مرغداران برای مصرف دارویی و آنتی بیوتیک از آن استفاده کنند. شنیده شده که برخی از مرغداران به دلیل دسترسی نداشتن به دارو و یا بی­ تاثیر بودن آن، از تریاک استفاده می­کنند. من این را تکذیب نمی­کنم که البته این کار درست نیست و با این افراد برخورد می­شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی این مساله که عنوان شده بود وجود تریاک در گوشت مرغ باعث کرخت و بی­حال شدن فرد مصرف کننده می­شود را نیز تکذیب کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
۱
۱
آقا واقعاً دستتان درد نکند امروز از تریاک استفاده می کنید فردا هم از هروئین ومواد افیونی شما بخودتان چه می گوئید .این چه وضعیتیه دراه سر مردم بیچاره می شود واقعاً جای تاسف دارد آیا این دور از ذهن است که درآینده نه چندان دور فرزندانمان گرفتار این ماده خطرناک شوند واقعاً جای شرمساری دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
۰
۰
داداشا مي تونيد مرغ مصرف كنيد و تجت تعقيب قرار نگيريد فقط بغدش چاي نبات يادتون نر

نیازمندی ها