سروش صحت در لیسانسه‌ها نشان داد که می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی به مخاطب ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۵۶

چه کسی گفت؟ سیاوش چراغی‌پور
کجا؟ شبکه سه
چی گفت؟ شخصیت آقای امیری در طول این سریال دنباله‌دار ،هیچ تغییری نکرده و فقط اتفاق‌ها و موقعیت‌های این آدم و اطرافیان در راستای خط اصلی قصه به این سریال اضافه شده است. در این سریال هیچ‌یک از شخصیت‌ها تغییر جدی شخصیتی نداشته‌اند. غیر از سه شخصیت جوان اصلی که قبلا لیسانس داشتند و در حال حاضر مشغول اخذ مدرک فوق‌لیسانس شده‌اند، بقیه شخصیت‌ها تغییر محسوسی نداشتند.
دیگه چی گفت؟ مردم به دلیل سابقه ذهنی که در این دو فصل از این سریال داشتند خیلی مشتاق و منتظر پخش این سریال بودند. الان هم که سریال پخش شده خوشبختانه ارتباط خوبی با سریال برقرار کرده‌اند که از بازخوردها کاملا مشخص است. اگر سریال‌های طنز، استخوان بندی موضوعی محکمی داشته باشند و شخصیت‌ها به‌درستی در قصه تعریف شده باشند، می‌تواند تا یک سال هم ادامه داشته باشد. هرچند تجربه‌های ۹۰ شبی هم در سریال‌های طنز داشتیم که بسیار موفق بودند.
دیگه چی؟ مردم ما به دنبال نشاط و شادی هستند و دوست دارند وقتی از بیرون به خانه می‌آیند فارغ از مسائل روزمره حال و هوایشان عوض شود و دست‌کم یک ساعت رها از شرایط روزمره حالشان خوب شود. به شرطی که این قصه‌ها ساختار محکم و درست داشته باشند و صرف این که بخواهند به هر قیمتی بخنداند، نباشد. سروش صحت در لیسانسه‌ها نشان داد می‌توان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی و طنز به مخاطب ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها