خدمات بنیاد برکت به زوج‌های نابارور روستایی

امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت از ارائه خدمات درمانی به 5592 زوج نابارور ساکن مناطق محروم و روستایی در قالب طرح «برکت خانواده» و تولد ۵۵۴ نوزاد در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۸۳

وی افزود: با توجه به دسترسی نداشتن روستاییان به مراکز درمانی، مشکل تامین هزینه‌های هنگفت درمان ناباروری و پوشش ندادن این نوع خدمات توسط شرکت‌های بیمه‌ای، ستاد اجرایی فرمان امام تصمیم گرفت در حوزه کمک به درمان زوج‌های نابارور ساکن در مناطق روستایی کشور، به‌ شکل جدی ورود کند.
مدنی ادامه داد: در این راستا طرح «برکت خانواده» از سال ۱۳۹۴ از سوی شرکت خدمات بیمه برکت با هدف شناسایی و درمان زوج‌های نابارور روستایی در مناطق محروم به اجرا درآمده است که از آغاز این طرح تا به امروز 11 هزار 851 زوج نابارور در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.
مدیرعامل بنیاد برکت در تشریح خدمات ارائه‌شده رایگان به زوج‌های نابارور گفت: انجام انواع خدمات تشخیصی و درمانی اعم از آزمایش‌های بالینی، تصویربرداری، IUI، IVF و ICSI و تأمین داروهای مورد نیاز، از جمله خدمات رایگان ارائه‌ شده به معرفی‌شدگان است. در مدت چهار سالی که از اجرای «طرح برکت خانواده» می‌گذرد، تاکنون ۵۵۴ نوزاد در سراسر کشور به دنیا آمده‌اند./ جام‌جم دیلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها