وقتی رادیو رنگ و بوی کتاب و کتابخوانی می‌گیرد

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، رادیو ویژه‌برنامه‌هایی را در راستای فرهنگ مطالعه و اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی در جامعه پخش می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۶۷

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، این شبکه‌ها در مجموع با 946 برنامه، 85 عنوان و به مدت 230 ساعت به موضوع هفته کتاب می‌پردازند که از این میزان برنامه، 120 برنامه در قالب شش عنوان و به مدت 17 ساعت به صورت ویژه خواهد بود. از ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی می‌توان به برنامه‌های «رادیو همراه» با موضوع روز کتاب و کتابخوانی از رادیو جوان، «نقد کتاب» با هدف ارتقای بینش عمومی از طریق نقد و بررسی کتب منتشرشده در حوزه ورزش از رادیو ورزش «زورق خیال» و «جاده جنگ» با موضوع کتاب گویای دفاع مقدس از رادیو نمایش، و «ویژه هفته کتاب» با معرفی شخصیت مفسر کبیر علامه طباطبایی، ویژگی انحصاری کتاب المیزان و ترویج کتابخوانی در مردم از رادیو قرآن و «کتاب گویا- روایی» در همین زمان از پایگاه ایرانصدا اشاره کرد.
رادیو نمایش ضمن حضور در نمایشگاه کتاب با اجرای ویژه‌برنامه میدانی «گیومه» و تهیه گزارش‌های مردمی و مصاحبه با مسؤولان برگزاری نمایشگاه کتاب به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه می‌پردازد ضمن این‌که رادیو کتاب ویژه‌برنامه‌ای را از محل خانه کتاب پخش می‌کند. همچنین ویژه‌ برنامه‌هایی از شبکه‌های رادیویی فرهنگ،جوان ، پیام، سلامت و ... در این ایام پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها