کدام سریال؟ حکایت‌های کمال چه شده است؟ ساخت این سریال 150 قسمتی به‌تازگی رسانه‌ای شد؛ کاری که قدرت‌ا... صلح‌میرزایی کارگردانی آن را عهده‌دار است. در این میان نامی از محمد میرکیانی به میان آمد که طراح و ناظرکیفی این سریال تلویزیونی است، اما در ادامه مشخص شد این سریال همان «حکایت‌های کمال» کتاب برگزیده سال 76 است.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۲۱

این نویسنده بعدها صد قسمت دیگر به قصه‌های کمال اضافه کرد تا حکایت‌های کمال 150 قسمتی شود؛ اما به تعبیر قدرت‌ا... صلح‌میرزایی که در آستانه پخش این سریال گفت‌وگویی با تسنیم کرد، فعلا 31قسمت آن در مراحل فنی قرار دارد و ادامه کار مشروط به رضایت مردم است.
داستان چیست؟ قهرمان داستان این سریال نوجوانی به نام کمال است و نقش آن را محمدرضا شیرخانلو ایفا کرده و بازیگرانی همچون محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دیگه چی؟ در کنار ساخت این سریال، محمد میرکیانی به نکته قابل تأمل از توجه حکایت‌های کمال به اقتصاد مقاومتی تأکید و قدرت‌ا... صلح‌میرزایی هم به ساخت محله‌ای در شهرک سینمایی به نام محله کمال اشاره کرد. همان عبارتی که میرکیانی این طور به کار برد: حکایت‌های کمال تلویزیون را صاحب یک محله کرد.
چه گفت؟ میرکیانی در صحبت‌هایش بیان کرد: موقعیت سریال در دهه 40 می‌گذرد. تمام هم و غم ما همذات‌پنداری مخاطب بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها