زندگی شیرین می‌شود؛ این قسمت: احترام پدر واجب است

کیانوش رستمی: تابع دستور رئیس فدراسیون هستم

قدیمی‌ها یادشان هست مجموعه تلویزیونی آئینه را. در هر قسمت از این مجموعه، یکی از مسائل اجتماعی به تصویر کشیده می‌شد و در پایان هر بخش، روش‌های ساده و بهتر زیستن، در سکانسی تحت عنوان «زندگی شیرین می‌شود» ارائه می‌شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۴۸

حالا با گذشت 30 سال از پایان سری سوم این مجموعه، ساخت سری چهارم آن ظاهرا کلید خورده است. البته این بار خبری از ثریا قاسمی، رضا بابک، پانته‌آ بهرام، فاطمه گودرزی و مرجانه گلچین نیست و در فصل جدید شاهد نقش آفرینی دو بازیگر جدید هستیم؛ علی مرادی و کیانوش رستمی!
رستمی که طی سه سال اخیر به صورت انفرادی و دور از اردوی تیم ملی تمرین کرد و در سه مسابقه بزرگ رقابت‌های جهانی 2017، بازی‌های آسیایی 2018 و رقابت‌های جهانی 2019، با از دست دادن وزنه‌های درخواستی از گردونه رقابت‌ها خارج شد، حالا در شرایطی که امتیازات ارزشمندی را در مسیر گزینشی المپیک 2020 از دست داده است، رویه متفاوتی را درپیش گرفته است. درست مانند علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که می‌گوید دیگر قصد ندارند با کیانوش مماشات کنند.
اول با صحبت‌های دیروز علی مرادی در رادیو تهران، شروع می‌کنیم:
رستمی بعد از کسب طلای المپیک تغییر رویه داد و از نظم و انضباط فاصله گرفت و به خاطر همین بی‌نظمی‌ها آسیب دید. چون خودش می‌خواست هم وزنه بزند، هم مربی باشد و هم تمام کارها را برعهده بگیرد.
امیدوارم رستمی با نظم و انضباط بیشتری کار را ادامه دهد. نگاه ما نسبت به تمام قهرمانان بزرگ وزنه‌برداری پدرانه است اما عدالت هم باید درخصوص همه رعایت شود. چارچوب‌های فدراسیون و رعایت نظم و انضباط از اصول ما است و همه باید در این چارچوب حرکت کنند.
کیانوش خودش برادرش را به عنوان مربی انتخاب کرد و ما هم تایید کردیم اما از این به بعد نمی‌پذیریم. تا امروز خیلی با رستمی مماشات کردیم اما از این به بعد او باید در چارچوب قوانین کار کند.
او در مسابقات جهانی گفت آرنجش آسیب دیده و در دو ضرب وزنه نزد اما چند روز بعد در مسابقات لیگ 170 کیلوگرم یک ضرب و 215 کیلوگرم در دو ضرب را ثبت کرد. وقتی او در لیگ با این وزنه‌ها شروع می‌کند، چرا در تیم ملی این انتخاب‌ها را نداشت تا به تیم لطمه نخورد و نایب‌قهرمانی جهان از دست ما نرود؟ وقتی ما قبل از مسابقات جهانی خیلی به کیانوش تاکید کردیم که با وزنه‌ای پایین‌تر کار را شروع کند.
و حالا واکنش کیانوش رستمی به صحبت‌های رئیس:
از گذشته تا امروز تابع دستورات فدراسیون بودم و براساس برنامه‌ریزی‌ای که برای من داشتند، حرکت کردم. در سال‌های گذشته براساس توافقاتی که با فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته‌ایم، حرکت کرده‌ام. هیچ بی‌احترامی و بی‌نظمی در این مسیر نداشته‌ام. من زیرنظر تیم ملی کار می‌کردم، اگر این‌طور نبود، چرا من را اعزام کردند؟ الان هم تابع دستور رئیس فدارسیون هستم و کاملا به قوانین احترام می‌گذارم.
این را قبول ندارم که من باعث شدم ایران چهارم شود. درست است من حذف شدم، اما وزنه‌بردار سنگین‌وزن تیم ملی هم اوت کرد که باعث شد ایران عقب بیفتد.
از مرادی تشکر می‌کنم، او پدر خانواده وزنه‌برداری است و دوست ندارم خارج از چارچوب حرکت کنم. باید به پدر خانواده احترام بگذارم و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تلاش کنم باری را از دوش فدراسیون و مرادی و فشارهایی که به او وارد می‌شود بردارم و دل مردم را شاد کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها