معمای بزرگ بازیکن خارجی برای پرسپولیسی‌ها

جونیور انتخاب عرب بود یا کالدرون؟

کیفیت پایین جونیور براندائو، مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازیکن که در اواخر دیدار مقابل تراکتور برای اولین‌بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت، آن‌قدر شرایط عجیب و متفاوتی نسبت به فوتبالیست‌های ایرانی داشت که باعث تعجب اهالی فوتبال شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۹۹

همان زمان پیشکسوتان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود گفتند: «زمان بدهید، جونیور هر روز بهتر می‌شود.» هواداران پرسپولیس به حمایت از این بازیکن پرداختند؛ مهاجمی که از لیگ بلغارستان و به عنوان یک بازیکن قرضی با قیمت نسبتاً زیاد به پرسپولیس آمده بود. او هنگامی که عقد قرارداد را تا پایان پروژه به پیش برد، صاحب شماره ۷ تیم سرخپوش پایتخت هم شد، شماره‌ای که متعلق به علی پروین است و کمتر بازیکن سرشناسی به‌سراغ آن می‌رود.
با این حال او به‌عنوان مهاجم سایه در دیدارهای اخیر سرخپوشان به میدان رفت اما حتی در ارسال پاس‌های چهار پنج متری نیز مشکل دارد. از این رو سر و صدای هواداران پرسپولیس را درآورد تا جایی که هنگام تعویض در حاشیه دیدار مقابل سپاهان، طرفداران پرسپولیس به تشویق همه‌جانبه یار جانشین‌اش پرداختند تا به حضور این مهاجم برزیلی در خط حمله تیم‌شان اعتراض کنند. اما سوال اصلی اینجاست که چه کسی جونیور را به پرسپولیس آورد؟
کالدرون در تمام مصاحبه‌هایش اعلام می‌کند جونیور آخرین مهاجمی بود که می‌توانست به پرسپولیس بیاید و از سوی دیگر ایرج عرب، مدیرعامل پیشین پرسپولیس می‌گوید جونیور را از لیست بازیکنان منتخب کالدرون انتخاب کرده بودم. ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم هر دو طرف که زمان عقد قرارداد، سهم بزرگی در جذب جونیور داشتند، حالا با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا پای خود را از این اتفاق بیرون بکشند. عرب می‌گوید این بازیکن در زمان مدیرعاملی من به پرسپولیس پیوست، آن هم در شرایطی که وضعیت فنی و بدنی بسیار خوبی داشت و کارنامه‌اش می‌گفت یک بازیکن حرفه‌ای است که توسط اعضای کادر فنی ما به بنده معرفی شد اما کالدرون می‌گوید قرار بود بازیکنان دیگری به‌خصوص شیخ دیاباته، مهاجم فعلی استقلال جذب پرسپولیس شوند اما باشگاه به او گفته پولی برای جذب دیاباته وجود ندارد؛ در نهایت با همان قیمت، با جونیور قرارداد بسته شد؛ گزینه‌ای که تا به حال اصلا خوب نبوده و سر و صدای هواداران را در آورده است. به هر حال جذب براندائو حالا به یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس تبدیل شده، زیرا بازیکن قرضی است و تا پایان فصل باید در این تیم بماند. از سوی دیگر قرارداد دلاری دارد که مخارج سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد، هرچند هیچ‌کس در مورد این بازیکن، قبول مسؤولیت نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها