پیشنهاد انصاری‌فرد و پرسپولیس به برانکو

500 هزار دلار بگیر و بی‌خیال شکایت شو

دیروز یکی از داغ‌ترین خبرهای فوتبال ایران اخراج برانکو ایوانکوویچ از باشگاه الاهلی عربستان بود. او شروع بدی با تیم جدیدش داشت و به همین خاطر خیلی زود از سوی رئیس این باشگاه اخراج شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۷

حالا برانکو به‌خاطر این اتفاق قصد دارد از باشگاه الاهلی غرامتی سنگین دریافت کند. او برای امسال قراردادی به ارزش 5/1 میلیون یورو بسته بود و حالا توقع دارد تا این رقم را به‌طور کامل از الاهلی دریافت کند. البته این پول برای باشگاه‌های عربستانی که هر ساله هزینه‌های هنگفتی در فوتبال می‌کنند، زیاد نیست و به همین خاطر احتمالا پول را به‌راحتی به برانکو می‌پردازند تا کار به شکایت و شکایت کشی نکشد؛ اتفاقی که دقیقا بین برانکو و پرسپولیس رخ داد. این مربی کروات بعد از آن‌که فسخ کرد و رفت، دست به شکایت زد تا بتواند علاوه بر طلب خود، از آنها غرامت هم بگیرد. برانکو چیزی حدود 500 هزار دلار از فصل قبل طلب دارد و برای فصل جدید هم غرامت می‌خواهد! این مساله باب میل باشگاه نبود و به همین دلیل در دوران ایرج عرب نتوانستند به توافق برسند و برانکو هم مصاحبه‌هایی علیه پرسپولیس کرد.
خبرهای رسیده از این پرونده حکایت از آن دارد که انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید پرسپولیس می‌خواهد هر طور شده مسالمت‌آمیز مساله را حل کند. وکیل پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکراتی با برانکو داشته و باشگاه موضع خود را در قبال این پرونده روشن کرده است. انصاری‌فرد به برانکو پیام داده اگر با آنها توافق کند و 500 هزار دلار را بگیرد همه جوره به نفعش است؛ چراکه اگر بخواهد تا آخر شکایت برود اولا نزدیک به یک سال زمان می‌برد و ثانیا تنها 5 درصد جریمه به رقم کلی اضافه می‌شود. منتهی اگر همین حالا توافق کنند باشگاه حاضر است پول او را بپردازد. این مساله در جلسه هیات مدیره باشگاه هم مطرح شده است. فعلا دو طرف بر سر یک موضوع مشکل دارند؛ قرارداد امسال.
برانکو می‌گوید چون شرایط فسخ را داشته و رفته، باشگاه باید بابت قرارداد امسال هم غرامت بدهد. باشگاه اما مخالف است. می‌گوید چون او خودش رفته نه تنها نمی‌تواند شکایت کند، بلکه اگر باشگاه دست به شکایت بزند باید غرامت بپردازد. باشگاه به برانکو پیام داده که وارد این جنگ نشوند و مسالمت‌آمیز موضوع را حل کنند. نه او برای فصل جدید غرامت بخواهد و نه باشگاه برای گرفتن غرامت شکایت کند و با همان 500 هزار دلار پرونده را ببندند. باید دید آیا برانکو این شرط را می‌پذیرد و شکایت خود را پس می‌گیرد یا نه؟
فعلا او رضایت نداده و می‌خواهد از طریق فیفا پولش را بگیرد، مگر این‌که باشگاه بتواند رضایتش را با مذاکرات دوباره بگیرد. یکی از مسؤولان پرسپولیس دیروز به خبرنگار ما گفت: «برانکو بپذیرد سود می‌کند و به نفع خودش است. فکر می‌کنیم قبول کند.»

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها