هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر

روز سخت بالانشینان در خارج از خانه

بعد از دو هفته تعطیلی به دلیل روزهای فیفا و برگزاری بازی‌های مقدماتی یورو در قاره اروپا و مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، بازی‌های لیگ برتر از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۶۲

این هفته با مسابقه دیروز گل‌گهر و پارس جنوبی آغاز شد و امروز با دو بازی حساس تیم‌های بالانشین ادامه پیدا می‌کند.
امروز شهر خودروی شش امتیازی در تبریز در خانه ماشین‌سازی به میدان می‌رود. یحیی گل‌محمدی که تیمش در طول فصل قبل نمایشی تحسین‌برانگیز داشت، به دنبال تکمیل کار ناتمام خود در این فصل است. شهر خودرو در بازی اول در خانه پیکان به برتری رسید و در بازی دوم در مشهد مقابل شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی رسید تا شش امتیاز دو بازی اول را در حساب خود ببیند.
حالا این تیم در برابر ماشین‌سازی، یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر قرار گرفته است که در هفته اول در همین ورزشگاه، موفق به شکست استقلال تهران شد. اگر شهر خودرو از این بازی با دست پر خارج شود، امید و انگیزه فراوانی برای بازی خانگی هفته چهارم مقابل فولاد پیدا خواهد کرد.

در دیگر بازی امروز، سپاهان در اهواز مقابل فولاد بازی می‌کند. سپاهان در اولین بازی در بوشهر و مقابل شاهین شهرداری بوشهر به برتری 3 بر صفر رسید و در دومین بازی در برابر ماشین‌سازی با یک گل به سه امتیاز بازی خانگی خود دست پیدا کرد.
تیم متمول و پرستاره سپاهان که این فصل برای کسب قهرمانی، همه کارهای لازم را انجام داده، امروز در برابر فولاد بازی می‌کند که از دو بازی اول تنها یک امتیاز به دست آورده است. بازی امروز برای جواد نکونام ارزش و اهمیت فراوانی دارد و همه برنامه‌های تاکتیکی تیم خود را روی کسب امتیاز متمرکز کرده است، چون اگر قرار باشد مانند بازی اول، همه امتیازهای بازی خانگی را بدهد، موقعیتش را در اهواز متزلزل خواهد دید.
این هفته از فردا برای طرفداران سرخابی‌ها و همین‌طور تراکتوری‌ها اهمیت پیدا خواهد کرد.
فردا استقلال در مسجد سلیمان بازی می‌کند، تراکتور در اصفهان مقابل ذوب‌آهن زلزله‌زده از تغییرات مدیریتی قرار می‌گیرد و پرسپولیس هم دوشنبه در تهران در برابر تیم خوب صنعت‌نفت آبادان یک رقابت سخت را تجربه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها