با حکم مدیر شبکه الکوثر، مدیران جدید این شبکه منصوب شدند.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۵۰

به گزارش روابط‌عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، مرتضی شمسی مدیر شبکه الکوثر، در احکامی جداگانه، سید مصطفی احمدی را به سمت مدیر تامین برنامه و آرشیو و سمیه مروتی را به سمت مدیر گروه کودک و نوجوان این شبکه منصوب کرد.
سید مصطفی احمدی مدیر جدید تامین برنامه شبکه الکوثر، از سال ۷۶ همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرده و در سال‌های خدمت خود با عنوان پژوهشگر واحد پژوهش‌های کاربردی برون‌مرزی، مدیر آرشیو شبکه جهانی سحر، مشاور و رئیس مرکز و مدیر تولیدات جانبی مرکز پویانمایی صبا، در رسانه ملی فعالیت داشته است. سید مصطفی احمدی پیش از این نیز مشاور مدیر شبکه الکوثر در امور بازرگانی بوده است.
سمیه مروتی مدیرجدید گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی الکوثر، دانش‌آموخته علوم اجتماعی و دانشجوی دکترای علوم قرآن و حدیث است. سابقه خدمت او در سازمان صدا و سیما به ۱۸ سال می‌رسد و در زمینه‌های گوناگون از جمله کارشناس طرح و برنامه، کارشناس گروه معارف، تهیه‌کننده، نویسنده و پژوهشگر در شبکه جهانی الکوثر همکاری مستمر داشته است. برنامه‌سازی و گزارشگری رادیویی، خبرنگاری، اجرا و داستان‌نویسی از جمله فعالیت‌های او در رسانه است. سمیه مروتی پیش از این، به عنوان پژوهشگر فعال و نمونه در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و نیز تهیه‌کننده و پژوهشگر نمونه سازمان صدا‌و سیما برگزیده شده است.
پیش از احمدی، یدا... محمدی عهده‌دار سمت مدیریت تامین برنامه و آرشیو و پیش از مروتی، ماهرو یوسفی مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر را عهده‌دار بوده‌اند که مدیر شبکه‌الکوثر در احکام انتصابی جدید، از خدمات آنها هم تقدیر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها