در تهران 24 منتخب برنامه‌های هر روز رادیو تهران را بشنوید

رادیو 120

برنامه «تهران ۲۴» با پخش منتخبی از برنامه‌های رادیو تهران از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد در جدول پخش رادیو قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۰۲

هادی ماهر، مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران با بیان توضیحات درباره «تهران ۲۴» گفت: این برنامه با هدف جذب مخاطبان جدید و معرفی گلچینی از برنامه‌هاست، از دیگر اهداف آن بازپخش منتخبی از برترین گفت‌وگوها و بخش‌های شنیدنی، ویژه افرادی است که به هر دلیلی موفق به شنیدن برنامه‌ها نشده‌اند.
وی افزود: این برنامه منتخبی از بخش‌های ویژه در برنامه‌های ۲۴ ساعت شبکه رادیویی تهران است که در ۱۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.
گلچینی از بهترین‌ها
تهران ۲۴ شامل بخش‌ها، گزارش‌ها و گزیده‌ای از جذاب‌ترین و شنیدنی‌ترین بخش از برنامه‌های شبکه رادیویی تهران است که هر کدام در زمان کوتاه بین پنج تا هفت دقیقه انتخاب و پخش می‌شود.
مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران به بخش نظرسنجی در این برنامه اشاره کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مردمی درباره برنامه‌های شبکه رادیویی تهران در این بخش ارائه می‌شود. شما مخاطبان می‌توانید با ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ و شماره تلفن‌های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ نقطه نظرات خود را بیان کنید.
ترانه‌های تهران
علاوه‌بر این هر شب در فواصل برنامه‌ها، اخبار و رویدادهای مهم ۲۴ ساعت گذشته که بی‌ارتباط با
تهران ۲۴ نیست، اطلاع‌رسانی می‌شود. از دیگر تدابیری که برای تامل با مخاطبان در این برنامه اندیشیده شده است انتخاب آهنگ‌ها، ترانه‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه آنهاست.
ماهر افزود: پنجشنبه و جمعه‌شب‌ها این برنامه با برپایی یک شب نشینی و دورهمی اجرا می‌شود؛ مخاطبان با برنامه در تماس خواهند بود و درباره این که ۲۴ ساعت را چگونه سپری می‌کنند، قصد دارند کجا بروند یا این که با چه کسانی قرار دارند، می‌گویند. در این شب‌ها ضمن معرفی مکان‌های تفریحی و جذاب تلاش می‌کنیم سبک زندگی ایرانی - اسلامی را ترویج دهیم و خانواده‌ها را تشویق به برپایی دورهمی‌های شبانه و تابستانی کنیم.
ترغیب به همنشینی
همچنین جمعه‌شب در برنامه تهران ۲۴ به امیدبخشی و برنامه‌ریزی در طول هفته و به هدفمندی برنامه‌های تابستانی خانواده‌ها و تشویق و ترغیب مخاطبان به همنشینی در هفته پیش رو اشاره می‌شود.
محمدرضا پاکزادیان، امیرحسین ثقفی و مهدی مجنونی از تهیه کنندگان این برنامه و آرمان غفاریان، یوسف رحیمی و فربد مقدم گویندگانی هستند که اجرای تهران ۲۴ را به عهده دارند. تهران ۲۴ کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران است که هر شب ساعت ۲۴ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها