چهار زندانی مالی با سوء‌استفاده از غفلت نگهبان، با تخریب دیوار کارگاه بنیاد تعاون از زندان کچوئی فردیس فرار کردند. سه نفر از زندانیان فراری در کمتر از 24ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر دیروز خبرگزاری صدا و سیما به نقل یک مقام آگاه اعلام کرد، چهار زندانی که بین دو تا شش سال حبس داشتند با حفر تونلی ده متری از زندان کچوئی فردیس فرار کردند. براساس این گزارش، زندانیان دو ماه مشغول حفر این تونل بودند.
برای بررسی جزئیات این فرار هالیوودی، با دادستان فردیس مصاحبه کردیم که جهانشاهلو در این باره گفت: چهار زندانی مالی روز گذشته هنگام کار در کارگاه بنیاد تعاون زندان کچوئی از غفلت نگهبان سوء‌استفاده کردند و موفق به فرار شدند.
وی ادامه داد: بخشی از زندان به بنیاد تعاون اختصاص دارد که زندانیان در کارگاه آن مشغول به کار هستند و این فرار از زندان انجام نشده است. زندانیان فراری با تخریب بخشی از دیوار کارگاه که به بیرون راه داشت توانستند از آنجا فرار کنند.
دادستان فردیس با اشاره به این‌که در زندان کچوئی زندانی جرایم خشن حضور ندارد، خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از فرار این زندانیان، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری آنها را صادر کردم و تیمی از ماموران تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند. در کمتر از 24 ساعت از فرار زندانیان با ردیابی‌های ویژه سه نفر از آنها قبل از این که استان البرز را ترک کنند دستگیر شدند.
مدیرکل زندان‌های استان البرز هم گفت: کارگاه‌های بنیاد تعاون جنب زندان است و زندانیانی که متقاضی کار هستند در آنجا مشغول می‌شوند. ما زندانیان را صبح به صبح به کارگاه بنیاد تعاون زندانیان تحویل می‌دهیم. در زمان عصر که زندانیان را می‌خواستیم به زندان برگردانیم در شمارش آنها، متوجه فرار چهار زندانی شده‌ایم.
سیدعبدا... مرتضوی افزود: زندانیان ندامتگاه فردیس، جرایم سبک مالی و کلاهبرداری را دارند که با ایجاد حفره‌ای در زیر دیوار کارگاه بنیاد تعاون اقدام به فرار کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها