ساناز سماواتی با حضور در برنامه «سلام صبح بخیر» درباره دلیل غیبت اخیرش در تلویزیون توضیح داد:
کد خبر: ۱۲۱۹۹۹۵

بهترین نقش این اواخر برای من نقش مادری برای پسرم بود. پسرم که از آب و گل درآمد به کار برگشتم. برسا امسال به کلاس اول می‌رود. لحظه‌ای که شش‌ماهگی غلت زد و ۹ ماهگی دست خود را به دیوار گرفت و بلند شد زیباترین لحظات برای من بود. اولین کلمه‌ای هم که گفت مامان بود.
گرازها اولین سریال من بود و اسفند ۷۱ اولین فیلم سینمایی‌ام را بازی کردم. استاد سمندریان، استاد من بود و در بخش‌های پایانی کارگاه جلوی دوربین رفتم.
من در سریال «مسافر» به کارگردانی سیروس مقدم بازی می‌کردم که آن کار هم خیلی گرفته بود. خانم جلیلی همسر آقای فرخ‌نژاد آن موقع طراح دکور بود و به من گفت یک نقش طنز است، فکر می‌کنم خیلی تو به درد این نقش می‌خوری، من هم استقبال کردم و این‌طور شد که همکاری‌ام با مهران مدیری آغاز شد. بین کار‌هایی که انجام دادم خیلی معدود و محدود آثار طنز بوده و فقط 12-10 کار کمدی بوده که آنقدر در ذهن مردم جا انداخته که بعد از سال‌ها مرا با همین آثار به یاد می‌آورند.
من جزو بازیگرانی هستم که دلیلی نمی‌بینم اگر با کارگردانی کار کردم حتما باید در تمام کارهایش باشم. به هر حال همه کاراکترها که به من نمی‌خورد. به آقای مدیری هم تبریک می‌گویم و برایشان سلامتی آرزو می‌کنم. او کارگردان باهوشی است.
من ایرانی هستم و هر جایی بروم شهر من است و هیچ دری در هیچ جای ایران نیست که به روی من بسته باشد. جا دارد در این برنامه هم از لطف همیشگی مردم تشکر کنم.
درباره سریال «محرمانه» باید بگویم ورود به بخش مسائل آموزشی و روان‌شناسی نوجوانان بسیار مهم است، ۶۰ قسمت از این سریال هم آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها