افشین داوری می‌تواند نامزد ریاست فدراسیون والیبال شود

حواس وزارت ورزش و جوانان کجاست؟

یک بام و دو هوای وزارت ورزش و جوانان که می‌گویند دقیقا همین است.یعنی به این صورت است که قانون را هر طوری که باب میل خودشان باشد، اجرا می‌کنند. چند وقت پیش که بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی بود و می‌خواست برای حضور در انتخابات شرکت کند، فشار آوردند که باید حتما از سمتی که دارد استعفا کند. نظریه‌ای که دادند قابل قبول بود و پس از گذشت چند ماه هم انتخابات برگزار و علیرضا دبیر شد رئیس جدید این فدراسیون.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۷۴

ظاهرا قرار است این ماجرا در فدراسیون والیبال هم اتفاق بیفتد، اما نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که چرا حالا و پس از گذشت 9 ماه از این‌که داوری خم و چم والیبال را یاد گرفته و احتمالا روابط خوبی هم با هیات‌ها برقرار کرده می‌خواهند چنین کاری انجام بدهند؟ آیا افشین داوری تازه یادش افتاده که می‌خواهد برای ریاست فدراسیون والیبال نامزد شود؟
به گفته مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون‌های ورزشی، در صورتی که سرپرست فعلی فدراسیون والیبال قصد ورود به انتخابات داشته باشد برای این فدراسیون سرپرست جدیدی تعیین می‌شود.معنی این کار یعنی چه آقای اسبقیان؟ هفتم مرداد ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و چون ماجرا خیلی کش آمده احتمالا در اولین فرصت تایید صلاحیت‌ها اعلام ‌شده و انتخابات هم برگزار می‌شود.
در چند ماه اخیر فقط یک نام در راس فدراسیون والیبال وجود داشته و آن نام افشین داوری است. او حالا در این رشته بسیار سرشناس است و اصلا بعید نیست در همین بازه زمانی و با ارتباط‌های خوبی که برقرار کرده بتواند رئیس فدراسیون والیبال شود. نکته اینجاست که وزارت ورزش و جوانان همواره اعلام کرده در کل راهبرد وزارت ورزش این است که به منظور رعایت بی‌طرفی و دور کردن حاشیه از مجامع انتخاباتی، بعد از اتمام دوره ریاست فدراسیون‌ها اقدام به تعیین سرپرست کرده و در دوره آنها انتخابات را برگزار کند، اما این‌که در این مدت زمان کوتاه باقیمانده تا ثبت‌نام از نامزدها، تایید صلاحیت و برگزاری انتخابات افشین داوری بخواهد استعفا و در انتخابات شرکت کند کمی ناجوانمردانه است.
داوری، کارمند وزارتخانه بوده و به همین دلیل هم به عنوان سرپرست انتخاب شده است. او اگر بنا داشت در انتخابات فدراسیون والیبال شرکت کند اصلا چرا نامزد شد که حالا بخواهد استعفا کند؟ اصلا کدام استعفا؟ اگر داوری همچنان سرپرست باشد ناخودآگاه و با برگزاری انتخابات از سمت خودش عزل می‌شود. مگر سرپرست بودن والیبال برای داوری که به فدراسیون مامور شده شغل به حساب می‌آید که حالا بخواهد از آن استعفا کند؟ بهتر است وزارت ورزش و جوانان با دقت بیشتری این مسائل را بررسی کند تا هیچ شک و شبهه‌ای در این زمینه پیش نیاید.

مازیار فیروزی
ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها