تولید بیت‌کوین در ایران غیرقانونی است

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فعالیت‌های مرتبط با تولید بیت‌کوین (ارز دیجیتالی) در ایران از نظر ما غیرقانونی است و در صورت مشاهده به صورت جدی با آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۹۷

به گزارش ایرنا، علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: به لحاظ فعالیت‌های غیرقانونی که در این رابطه اخیراً در جامعه شاهد هستیم در چند روز آینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور همه دستگاه‌های مسؤول قرار است جلسه‌ای را تشکیل دهند و چگونگی برخورد با این فعالیت‌های غیرقانونی را اتخاذ کنند. به‌طور جدی تاکید می‌کنم با این‌گونه فعالیت‌های غیرقانونی برخورد می‌شود.
مؤیدی خرم‌آبادی گفت: برخی افراد در زمینه همین ارز مجازی بیت‌کوین فعالیت‌هایی می‌کنند که این موضوع غیرقانونی است و باید چگونگی برخورد و سیاستگذاری در این زمینه در جلسه‌ای که گفتم عنوان شود.
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: هر نوع تصمیم در خصوص بیت‌کوین منوط و مشروط به تشکیل جلسه‌ای است که در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: از نظر ما بخش اعظمی از فعالیت‌هایی که به‌وسیله بیت‌کوین انجام می‌شود به صورت پراکنده و غیرقانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها