پرونده قتل تاجر آهن که قربانی توطئه همسر و باجناقش شده بود، با نبش قبر مقتول و انجام آزمایش دی‌.ان.ای وارد مرحله تازه‌ای شد. خواهران مقتول مدعی شدند، دو فرزند مقتول، فرزندان واقعی برادرشان نیستند.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۶۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، مرد میانسالی که تاجر آهن در تهران بود 21 اردیبهشت 91 در خانه‌اش در محله یوسف‌آباد با شلیک گلوله به قتل رسید‌. راز این جنایت، سر به مهر مانده بود تا این‌که بعداز گذشت شش سال ماموران، اطلاعات جدیدی یافتندکه نشان می‌داد همسر و باجناق او در این جنایت نقش دارند. زمستان سال گذشته این دو نفر در تهران و اصفهان بازداشت شدند. همسر مقتول در تحقیقات گفت، شوهرش را با داروی بیهوشی، بیهوش کرده و بعد شوهرخواهرش، او را با شلیک گلوله کشته است. آنها می‌گفتند به دلیل مسائل و درگیری خانوادگی او را کشته‌اند، اما شواهد حاکی از این بود مرد تاجر برای تصاحب اموالش کشته شده است.
متهمان صحنه قتل را بازسازی کردند و در حالی روانه زندان شدند که دختر و پسر مقتول با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران آن دو را بخشیدند. این در حالی بود که دو خواهر مقتول مدتی بعد با حضور نزد بازپرس پرونده گفتند که دختر و پسر جوان که قاتل و همدستش را بخشیدند فرزندان برادرشان نیستند و خواستار نبش قبر برادر خود و انجام آزمایش دی‌.ان.ای شدند‌. در جریان تحقیقات از آنها معلوم شدکه مقتول سال‌ها تحت درمان بوده و نمی‌توانسته پدر شود و حتی در این‌باره مدارک پزشکی نیز ارائه کردند و همیشه به وجود دو فرزند برادرشان در این سال‌ها مشکوک بودند.
پس از ارائه درخواست آنها و استفتاء از آیت‌ا... مکارم شیرازی مبنی بر این که نبش قبر مرد فوت شده می‌تواند انجام گیرد، با هماهنگی قضایی دستور نبش قبر مقتول صادر شد. چند روز پیش با حضور تیم تشخیص هویت و ماموران پلیس آگاهی پایتخت نبش قبر انجام شد. قرار است با انجام آزمایش از فرزندان مقتول، نسب آنها مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها