چشم به هم زدیم دوباره شد پنجشنبه. زمان چه تند می‌گذرد و آدمیزاد گاهی حیرت‌زده می‌شود از این‌که حتی فرصت نکرده تقویم روزانه روی میزش را ورق بزند. خلاصه که یک هفته دیگر هم از عمرمان رفت و امیدواریم همیشه به خوشی بگذرید. حالا هم بنشینید، چای بنوشید و جام‌جم بخوانید.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۳۵

اشرافی بازی‌های تئاتری از آن اتفاقاتی است که هر قدر رسانه‌ها برایش نوشتند هم فایده‌ای نداشت و آن‌قدر روی صحنه برای خودش جا باز کرد که هنرمندان جدی تر تئاتر را درگیر خودکند. حالا رضا ثروتی، کارگردان جوان تئاتر هم که آثار خوبی را روی صحنه برده، درگیر اشرافی بازی‌های این عرصه شده است. در کار تازه ثروتی با نام «جنایات و مکافات» اتفاقاتی دیده می‌شود که می‌توان آنها را تاثیراتی دانست که این کارگردان از فضای فعلی تئاتر گرفته است. خلاصه که این اشرافی بازی و بلیت‌های بالای صد هزار تومان که اغلب تا حدود 200هزار تومان هم می‌رسند، صندلی سالن‌های نمایش را پر می‌کنند و در شرایط فعلی اقتصاد که اوضاع رضایتبخش هم نیست، بازار خود را دارند. امید رحمانی که از قضا همیشه مخاطب تئاترهای ثروتی هم است، نگاهی انداخته به جنایات و مکافات و آن را از نظر اجرا، بازیگری، کارگردانی و ... بررسی کرده است. می‌توانید این مطلب را در صفحه 11 امروز بخوانید.
فیلم سینمایی «عرق سرد» سهیل بیرقی جشنواره‌های خارجی متعددی را پشت سر گذاشته است. مدام از این جشنواره رفته آن جشنواره و خلاصه آن دیگری و دیگری و ... محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ و هنر رفته سراغ تجربه‌های جشنواره‌ای این فیلم و تحلیلش کرده است. در همین صفحه تحلیل دقیق و بجای علیزاده را بخوانید و خودتان قضاوت کنید.
در صفحه 10 امروز هم ماجرا از این قرار است که زندگینامه فرمانده ایرانی لشکر زینبیون به‌زودی در قالب یک کتاب منتشر می‌شود. همکارانمان رفته‌اند سراغ این موضوع تا ببینند روایت داستانی زندگی شهید مدافع حرم محمد جنتی که قرار است به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر ‌شود، چه ماجرایی دارد و این شهید چه نقشی در جنگ با داعش داشته است.
سینمای جهان هم که مثل هر هفته در صفحه 12 منتظرتان است. کیکاووس زیاری امروز خبرها و گزارش‌هایی برایتان گردآوری و ترجمه کرده که تا نخوانید، ندانید! سراغ آینده پویانمایی‌های شرکت دیزنی رفته و در کنارش از سینمای فرانسه گرفته تا هند و آمریکا همه را کنار هم چیده است. راستش را بخواهید باید بگوییم همکارمان به سینمای هند توجه خاص داشته و البته تحلیل‌های خاص خودش را هم از آن دارد. اگر مخاطب ثابت صفحه باشید حتما خودتان حواس‌تان بوده که کیکاووس‌خان، بالیوود را چطور دقیق رصد می‌کند و نمی‌گذارد هیچ اتفاق مهمی نگفته بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها