: فعالیت های انتخاباتی رسانه ملی با پیگیری مطالبات مردم از منتخبان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۰۵۴۴

رئیس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست مدیران رسانه ملی با بیان این مطلب گفت: مدیران و کارکنان رسانه ملی در همه حوزه ها و معاونت ها با هوشمندی و برنامه ریزی که از ابتدای سال داشتند، هنرمندانه ظرفیت های سازمان را به کار گرفته و هماهنگ و تاثیرگذار در این شرایط حساس کشور و منطقه یکی از پیروزی های درخشان ملت ایران را در صحنه سیاسی و اجتماعی ثبت ، ضبط و منعکس کردند که این تلاش متعهدانه کارکنان صداوسیما رضایت و مهر تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را به همراه داشت.
ضرغامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان رسانه ملی که با استفاده از همه ظرفیت های سازمانی و تمرینات گذشته در انتخابات وظیفه ملی و تاریخی خود را بخوبی ایفا کردند، تصریح کرد، فعالیت های انتخاباتی رسانه ملی با پیگیری مطالبات مردم از منتخبان ادامه خواهد داشت و برنامه سازی در این زمینه همچون برنامه تریبون آزاد برای بیان نظرات مردم و پاسخگویی متولیان تداوم می یابد.
رئیس سازمان صداوسیما، همچنین درباره پیام حضور میلیونی مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا گفت: این حضور میلیونی ابراز وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به اثبات رساند و از طرفی مردم با رای خود حضور همه خدمتگزاران صدیق به انقلاب اسلامی را در صحنه خواستار شدند.
وی در این نشست اهمیت برنامه ریزی در تحقیق اهداف مدیریت و موانع تحقق برنامه ها را تشریح کرد و گفت: خوشبختانه با تدوین افق رسانه حس مشترک تحقیق اهداف سازمانی در همکاران صداوسیما ایجاد شده است و با تعاملی که در همه بخشهای مدیریتی سازمان وجود دارد زمینه نظارت جدی محتوایی برفرآیند برنامه ها نیز فراهم شده است.
رئیس سازمان صداوسیما در پایان با اشاره به اهتمام شایسته مسوولان کشور به رسانه ملی ابراز امیدواری کرد که صداوسیما در ادامه توفیقات خود، با گسترش امکانات و استفاده از تکنولوژی روز و استمرار توجه به کیفیت تولید برنامه ها، رضایت مخاطبان خود را جلب کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت علیه ایران ، افزود: تجربه نشان داده جایگاه ایران به گونه ای است که بسادگی نمی توانند به اهداف خود برسند. در چنین شرایطی حفظ وحدت ملی از وظایف جدی ما به شمار می رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها