تهیه‌کننده برنامه تازه صبحگاهی شبکه سه ضمن تشریح جزئیات این برنامه در گفت‌وگو با مهر تأکید کرد که اولویت سازندگان برجسته‌سازی بریده‌های برنامه در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی نیست.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲۷

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی شبکه سه که قرار است در سال جدید جایگزین برنامه حالا خورشید در کنداکتور این شبکه شود، عنوان کرد: قرار ما با صداوسیما این است که از اول اردیبهشت برنامه را روی آنتن ببریم و حالا ممکن است با یکی دو روز تفاوت در همان روزهای ابتدایی اردیبهشت پخش شود.
وی با اشاره به این‌که دکور این برنامه در حال آماده‌سازی است، یادآورشد: دکور این برنامه، جدید و خلاقانه است که توسط سپیده شریفی طراحی شده و اجرا می‌شود. دکور ویژه‌ای طراحی شده که می‌تواند یکی از نقاط برجسته برنامه محسوب شود.
این تهیه‌کننده درباره رویکرد محتوایی برنامه هم توضیح داد: ما در این برنامه تولید محتوا داریم و گویی یک روزنامه را تصویری کرده‌ایم. برنامه‌سازی ما به شیوه کلاسیک یعنی تولید بر اساس متن پیش می‌رود و نه این‌که بر اساس حواشی تولید محتوا کنیم. درواقع اولویت ما برجسته‌سازی بریده‌های یک دقیقه‌ای برنامه در اینستاگرام نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها