در خبرها آمده است، ضبط برنامه «صبح جمعه» در روز یکشنبه، ۱۱ آذر ماه به گرامیداشت زنده‌یاد منوچهر نوذری اختصاص دارد. تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرده است:
کد خبر: ۱۱۹۴۶۳۰



جمعه، ‌16 آذر سالروز درگذشت زنده‌یاد منوچهر نوذری است که با روز پخش برنامه «صبح جمعه» مصادف شده است؛ اما از آنجا که ضبط برنامه در روز یکشنبه است، این بزرگداشت در روز یکشنبه برگزار و روز جمعه پخش می‌شود.در این مراسم از علیرضا جاویدنیا و عباس محبی، دو پیشکسوت بازیگری طنز که از شاگردان زنده‌یاد نوذری نیز بودند، تقدیر و تجلیل می‌شود.
از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «صبح جمعه» این است که یکی از نمایشنامه‌های قدیمی آقای نوذری که به همراه آقای جاویدنیا و میهن برزویی اجرا شده بود، بازسازی و بازضبط می‌شود.
منوچهر نوذری، بازیگر،‌ مجری و دوبلور سینما، رادیو و تلویزیون متولد 1315 و درگذشته سال 1384 است. مسابقه هفته، تهران ساعت بیست از برنامه‌های تلویزیونی و کوچه اقاقیا و باجناغ‌ها از سریال‌هایی است که او در آنها حضور داشته اما کارگردانی و اجرای چند نقش در برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» از مهم‌ترین فعالیت‌های نوذری است که بسیاری صدای او را با همین برنامه با سابقه و خاطره‌انگیز به یاد می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها