قاتل ابوالفضل در یک قدمی چوبه دار

حکم اعدام مرد جوان که پسر 11 ساله همسایه را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت‌بام خانه‌اش کشانده و وی را با 89 ضربه چاقو کشته بود، در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۰۳

به گزارش جام‌جم، علی 24 ساله متهم است هفدهم شهریور به بهانه نشان دادن کبوتر ابوالفضل 11ساله را به پشت‌بام خانه پدری‌اش در حوالی خیابان رباط‌کریم در جنوب تهران کشاند و وی را با 89 ضربه چاقو کشت. وی که با همدستی برادرش جنازه پتوپیچ را به 60 کیلومتری جاده قم برده و آنجا رها کرده بود بعد از ناپدید شدن ابوالفضل به عنوان مظنون بازداشت شد. زخم‌های تازه روی دست این مظنون شک پلیس را دو چندان کرد و وی چهار روز بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود. علی گفت: چون سال‌ها پیش وقتی هم سن و سال ابوالفضل بودم در پارک رازی مورد آزار قرار گرفتم و زندگی‌ام تباه شد، تصمیم گرفتم ابوالفضل را بکشم تا سرنوشت تلخی مانند من نداشته باشد.
در حالی که سلامت روانی این متهم از سوی کمیسیون پزشکی قانونی تأیید شده بود وی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه پدر و مادر ابوالفضل برای قاتل پسرشان حکم قصاص در ملاعام درخواست کردند.
سپس علی روبه‌روی قضات ایستاد و اتهام قتل عمدی را گردن گرفت. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و علی را به اعدام در ملاعام محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها