کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس بازی نیمه‌نهایی، با احترامی خاص درباره تیم ملی ژاپن صحبت کرد:
کد خبر: ۱۱۸۸۲۳۱

مطمئنا این بازی برای ما بازی مهمی است و خوشحالیم که اینجا هستیم. مقابل تیم ژاپن با بازیکنان خوبش به میدان می‌رویم. نیازی نیست درباره تیم ژاپن و عملکردش حرف بزنم فقط خوشحالم که در نیمه نهایی آسیا هستیم.
من ترکیب یا سبک و فوتبال دفاعی در تیم ژاپن نمی‌بینم. ما مقابل با پرستیژترین تیم آسیا بازی می‌کنیم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. من افتخار داشتم دو سال در ژاپن کار کنم. (در این لحظه به زبان ژاپنی گفت: بیدار شوید چون چشمانتان خسته است! که این جمله با خنده خبرنگاران و عکاسان ژاپنی همراه بود)
از نظر کیفیت نیازی نیست در مورد فوتبال ژاپن صحبت کنیم، چون همه چیز مشخص است. آنها چهار بار فاتح آسیا شده‌اند و بارها به جام‌جهانی رسیده‌اند. از خبرنگاران ژاپنی می‌خواهم پیام تشکر من را به مسؤولان باشگاه ناگویا برسانند که سه سال به من فرصت دادند در این کشور کار کنم.
متاسفانه بیشتر تیم‌های ملی نتیجه‌گرا هستند، ولی خوشبختانه در ایران شناخت خوبی پیدا کردم و به موفقیت خوبی رسیدیم. الان در دنیا نسل مربیان در تیم‌های ملی رو به انقراض است چون فقط سه روز فرصت دارند تیمشان را آماده کنند و باید شعبده بازی کنند.
مطمئنا ژاپن تیمی بسیار خوب و حرکات در عمق خوبی دارد، ولی ما هویت خودمان را نباید از دست بدهیم و باید مقابل تیم ژاپن به‌خوبی بازی کنیم. ما هم سلاح‌های خودمان را داریم و باید ثابت کنیم ایران هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها