امروز چی داریم؟

یراحی و گاج و جشنواره فیلم فجر

انتشار موزیک ویدئوی «پاره سنگ» از مهدی یراحی از همان ابتدا خیلی زود حاشیه‌ســـــــــــــاز شد. از شــــــــایعه ممنوع‌الکاری او گرفته که البته خیلی زود توسط معاونت هنری وزارت ارشاد رد شد، بگیرید تا لغو مجوز فعالیت شرکت سازنده کلیپ که البته این یکی تایید شد. در این میان اما واکنش‌ها به این موزیک ویدئو و البته ترانه‌ای که توسط مهدی یراحی اجرا شد همچنان ادامه دارد. اگر از هیچ‌کدام این ماجراها خبر ندارید، می‌توانید همین صفحه را بخوانید تا مجموعه همه اتفاقات از آغاز تا آخرین واکنش یکجا دستتان بیاید.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۶۰

انتشار گزارش چند روز پیش صابر محمدی در صفحه 11 روزنامه در رابطه با ارتباط عجیب یکی از دانشکده‌های دانشگاه علم و صنعت با موسسه گاج همچنان واکنش در پی دارد و با توجه به نوع واکنش‌ها به نظر می‌رسد تحلیل صابر محمدی از این ارتباط مشکوک اتفاقا خیلی درست بوده است. او در صفحه 11 امروز نگاهی داشته به واکنش‌ها و تکذیبیه‌هایی که برای این گزارش منتشر شده است،‌ اگر آن مطلب اولیه را هم نخواندید و در جریان نیستید می‌توانید با خواندن گزارش امروز صابر در صفحه 11 امروز از
چند و چون ماجرا با خبر شوید.
انتشار نام فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ یا همان مسابقه جشنواره فیلم فجر موضوع اصلی صفحه سینمای ایران است و چه خبری مهم‌تر و هیجان‌انگیزتر از همین. در میان فهرست منتشر شده، عناوین و نام‌های قابل توجه کم نیستند. از حضور کیومرث پوراحمد با فیلم «تیغ و ترمه» بگیرید تا فیلم «آشفته‌گی» فریدون جیرانی. البته که برای مخاطبان جدی سینما عناوین وسوسه‌انگیز بیشتری میان فهرست به چشم می‌خورد. دومین فیلم بلند سعید روستایی یکی از آنهاست. او که با فیلم «ابد و یک روز» توقع دوستدارانش را بسیار بالا برده حالا در جشنواره امسال با فیلم «متری شیش و نیم» حضور دارد. صفی یزدانیان هم امسال با فیلم
«ناگهان درخت» به جشنواره آمده است، فیلمسازی که همان یک فیلمش دل بسیاری از دوستداران سینما را برده است. «در دنیای تو ساعت چند است» به باور بسیاری از اهالی سینما یکی از عاشقانه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است. فیلم «تختی» بهرام توکلی و البته «قسم» محسن تنابنده از دیگر فیلم‌هایی هستند که باید برای دیدنشان یک ماه دیگر صبر کنیم. «ماجرای نیمروز‌2» محمدحسین مهدویان و اولین تجربه سینمایی همایون غنی‌زاده یعنی «مسخره باز» هم از دیگر فیلم‌های کنجکاوبرانگیز جشنواره امسال هستند.
در صفحه 12 امروز گفت‌وگو با صادق کرمیار را از دست ندهید. نویسنده کتاب‌های موفقی همچون نامیرا، دشت‌های سوزان و البته مستوری از تلاش‌هایش برای ساخت فیلم نامیرا گفته است. فیلمی که قرار است با کمک هیات مذهبی ساخته شود و همین نکته خودش به تنهایی نشان می‌دهد قرار است با اثر متفاوتی رو‌به‌رو شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها