جاسم کرار، مهاجم عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، به این خاطر که سال‌ها در لیگ برتر ایران حضور داشته، شناخت زیادی از فوتبال کشورمان دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۶۳

از سوی دیگر، کرار تا همین چند وقت پیش در تیم ملی عراق توپ می‌زد و در آستانه دیدار ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا، بهترین گزینه برای مصاحبه به شمار می‌رفت. به همین بهانه با این بازیکن بعضا پرحاشیه تماس گرفتیم. او در ابتدا گفت: «شرایط خوبی دارم و تمریناتم را با صنعت نفت پیگیری می‌کنم. امیدوارم یک بازیکن خوب و مفید برای این تیم باشم و بتوانم خاطرات خوبی برای هواداران بسازم. ما تلاش زیادی می‌کنیم تا جایگاه بهتری در جدول رده بندی برای خودمان بسازیم و امیدوارم تلاش مان در نیم فصل دوم هم ثمر بدهد و بتوانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.»
همچنین جاسم کرار درخصوص دیدار ایران و عراق گفت: «نمی خواهم هیچ حرفی در این رابطه بزنم. حرفی هم ندارم. امیدوارم برای هر دو تیم، بازی خوبی باشد اما صحبت دیگری نه در مورد تیم ملی عراق دارم و نه در مورد ایران!» کرار در نهایت، در مورد بازگشت به لیگ کشور عراق گفت: «مذاکراتی با یکی از باشگاه‌های کشورم داشتم و به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل به لیگ عراق برمی گردم. باقی مسائل را هم در پایان فصل می‌گویم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها