سارق خودرو که برای فرار از دست ماموران با زیر گرفتن مرد نگهبان یک پارکینگ در کرج، او را کشته و متواری شده بود در بوکان بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۰۵

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آبان امسال، ماموران انتظامی هنگام گشتــــــــزنی در عـــــوارضی
کرج-قزوین به راننده خودروی پژویی مشکوک شدند که با سرعت بالایی در حرکت بود. با اخطار به راننده او متوقف شد، اما زمانی که ماموران از راننده مدارک خودرو را خواستند، او مدعی شد که مدارک را همراه خود نیاورده و در خانه جا گذاشته است.
بنابراین با هماهنگی‌های لازم ماموران همراه آن مرد خودروی پژو را به سمت پارکینگی در آنجا بردند. قرار شد خودرو آنجا بماند تا استعلام‌های لازم پلیسی انجام شود و اگر راننده تخلفی مرتکب نشده بود با آوردن مدارک خودرو، آن را تحویل بگیرد. خودرو در پارکینگ پارک شد و مرد نگهبان 50 ساله در حال نوشتن مشخصات راننده خودرو بود که ماموران با استعلام پلاک متوجه شدند، خودرو به صورت مسلحانه سرقت شده است. ماموران با اطلاع از این موضوع اطمینان یافتند راننده باید سارق خودرو باشد. آنهابرای دستگیری وی وارد عمل شدند که سارق سوار خودرو شد تا فرار کند. نگهبان پارکینگ با توجه به مشکوک بودن موضوع به‌سمت راننده پژو رفت تا موضوع را بررسی کند که ناگهان سارق او را زیر گرفت و به کناری پرت کرد. او با دیدن مامورانی که در تعقیبش بودند خودرو را جا گذاشت و فرار کرد.
ماموران به تعقیبش پرداختند، اما او در شلوغی شهر و تاریکی شب فرار کرد‌. ماموران با اورژانس تماس گرفتند و مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. پلیس در جست‌وجوی متهم فراری بود تا این‌که مدتی بعد مرد نگهبان به دلیل شدت صدمات فوت کرد. با مرگ او روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور بهمن آبیار، بازپرس شعبه دوم داسرای جنایی کرج، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه پیدا کرد. ماموران در تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که معلوم شد متهم جوان سوابق متعدد کیفری در زمینه دزدی مسلحانه خودرو و زورگیری‌های عادی و مسلحانه دارد. مرد سارق در برخی پرونده‌هایش محکوم شده و مدتی در زندان بوده و برخی از پرونده‌هایش هنوز در مراجع قضایی مفتوح است.
ماموران در تلاش برای دستگیری او بودند که معلوم شد قاتل فراری چند روز پیش در حالی که خودرویی را مسلحانه سرقت و با آن در تردد بوده، از سوی پلیس شهر بوکان بازداشت شده است. او در تحقیقات پلیس به سرقت‌هایش و قتل نگهبان پارکینگ خودرو در کرج اعتراف کرده بود. با هماهنگی قضایی قرار شد متهم برای تحقیقات درباره جنایت به دادسرای کرج منتقل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها