کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

موج جدید بارش ها در سواحل کشور؛ هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از نیمه دوم هفته آینده و روز سه شنبه موج جدید بارش ها در سواحل کشور آغاز خواهد شد و هوای سرد قابل توجه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۲۲
موج جدید بارش ها در سواحل کشور؛ هفته آینده

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در ساعات گذشته در سواحل دریای خزر بارش ها ضعیف شد اما در ارتفاعات اردبیل و بلندی های ارسباران و آذربایجان شرقی بارندگی داشتیم و در بخش های جنوبی کشور نیز در برخی مناطق بارش گزارش شده است البته در ارتفاعات بخش های شمالی و جنوبی در 24 ساعت آینده نیز بارش ها شکل می گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هموطنان ما در گیلان و مازندران و ارتفاعات گلستان بدانند که احتمال وقوع بارش وجود دارد و در اردبیل مرز گیلان بارش و مه غلیظ همراه با کاهش دید خواهیم داشت و در ارسباران و شمال آذربایجان غربی نیز بعد از ظهر امروز شرایط برای وقوع رگبار و رعد و برق مهیاست.

وی گفت: امروز بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان منطقه ای مانند خاش، ارتفاعات ایرانشهر، حاجی آباد، بشاگرد و در استان کرمان در جیرفت، بافق و کهنوج و در استان فارس هم در داراب، لامرد و لار در بعد از ظهر بارندگی خواهیم داشت.

اصغری افزود: آبهای جنوبی کشور نسبتاً آرام است اما هوا در سواحل خوزستان شرجی است اما در نیمه دوم هفته از سه شنبه موج جدیدی از بارشها در سواحل آغاز می شود که ریزش هوای سرد قابل توجه خواهد بود و این وضع را متناسب با میزان افزایش سرعت باد در کشور خواهیم داشت.

وی افزود: در استان تهران نیز امروز بعد از ظهر احتمال وقوع بارش در فیروزکوه وجود دارد اما پدیده ای که می توان به آن اشاره کرد افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر در جنوب استان تهران، جنوب سمنان، قم و مرکزی خواهد شد که البته نسبت به روزهای قبل ضعیف تر است. موج هوای پاییزی هفته آینده هوای تهران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در استان تهران بارشها در سال آبی جاری تاکنون 11 میلیمتر بوده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش داشتیم و در مقایسه با میانگین دوره درازمدت نیز سه دهم درصد بارش ها بیشتر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها