کد خبر: ۱۱۶۱۳۴۱

رسانه ملی مدتی است شبها سه مجموعه نمایشی تازه را روی آنتن دارد. مجموعههایی با شماری از نامهای سرشناس و کارگردانان شناخته شده که هریک عیار و ترازی در تلویزیون محسوب میشوند و حالا در رقابت با هم بخشی از سرگرمسازی اوقات شبانه مخاطبان را بر عهده گرفتهاند.

برخلاف مجموعه آرماندو که در سرگرمیسازی و جلب مخاطبانش به چهرههای شناخته شده و محبوب عرصه طنز سینما و تلویزیون تکیه کرده است، دو مجموعه دیگر از حیث توجه و اعتمادی که به جوانان کردهاند، حائز توجه محسوب میشود. مجموعه پدر با بازی گرفتن از سینا مهراد و ریحانه پارسا دو بازیگر اصلیاش مجالی خوب برای دیده شدن در اختیار این دو جوان قرار داد و فرصت درخشیدن در آینده را هم برایشان فراهم کرد.

در مجموعه دلدادگان شبکه سه سیما به کارگردانی منوچهر هادی هم گرچه این مجموعه اثری پربازیگر است، اما آنچه تاکنون و طی این حدود 20 قسمت پخش شده از آن دیدهایم، بازی بازیگران جوان و بهنسبت تازه است که ایفای نقشهای اصلی را بر عهده گرفتهاند.

اعتماد به جوانان گرچه خوب است و جای تحسین دارد، با این حال هدایت درست این بازیگران هم نکتهای است که نباید از آن غافل بود. طبیعی است که هر فردی در شروع راه خود ضعفهایی داشته باشد .

خامیهایی در او به چشم بخورد، در اینجا وظیفه کارگردان کار اهمیت مییابد که بازیگران جوانتر و بعضا بیتجربه را هدایت کرده و از آنها بازیهای درستی بگیرد. اتفاقی که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی در پدر به خوبی از پسش برآمدهاند و با این حال این نکته در دلدادگان با قدری ضعف مواجه است. مجموعههای نمایشی شبکه سه سیما مجموعههایی عمومأ پرمخاطب هستند و میدانیم که چهره این جوانان را از این بهبعد در مجموعههای دیگر بیشتر خواهیم دید. جوانانی که امیدواریم رشد کنند و بازیهایی با سطحی بالاتر و باکیفیتتر از خود نمایش دهند.

زهرا غفاری

روزنامهنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها