مرکز پویانمایی صبا با تولید بیش از 500 دقیقه انیمیشن در زمینه حمایت از تولید ملی به پویش مردمی «آری به کالای ایرانی» پیوست.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۷۴

به گزارش روابطعمومی سیما؛ هم راستا با شعار سال در زمینه «حمایت از کالای ایرانی» پربینندهترین مجموعههای مرکز پویانمایی صبا 136 قسمت از تولیدات خود را به این موضوع اختصاص دادند.

سه مجموعه پربیننده «شکرستان»، «گزارشهای اوتی» و «قهرمانان مدرسه» تلاش کردند با فرهنگسازی در زمینه اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات ملی را وارد داستانهای خود کنند.

پربینندهترین و جذابترین انیمیشن تولید مرکز پویانمایی صبا یعنی «شکرستان» با ورود به کمپین «آری به کالای ایرانی» با تولید 30 قسمت دو دقیقهای تلاش میکند با طرح موضوعات مرتبط با تولید و بازار سرمایه از سرمایهگذاری در جهت افزایش تولید حمایت کند.

این مجموعه پیش از این نیز به موضوعات دیگر ورود کرده و مخاطبان زیادی دارد. شکرستان شهری است خیالی که همه چیز آن وارونه است. اتفاقاتی که در این شهر رخ میدهد، به قدری عجیب و غریب است که حتی مردم شکرستان را متحیر میکند.

داستانهای این انیمیشن در یک شهر قدیمی و خیالی روی میدهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد و مردم شکرستان در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده میگیرند و داستان را رقم میزنند. قصهها براساس داستانها، ضربالمثلها و قصههای قدیمی و عامیانه ایرانی- شرقی انتخاب و سپس به شکلی مدرن و بهروز شده به رشته تحریر درآمدهاند.

در این شهر قدیمی و داستانی، هیچکس در جایگاه خود نیست و شیوهای اتخاذ شده که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستانها، عمیقا به فکر فرورفته و آینه رفتارهای اجتماعی و غلط خود را بازنگری کنند.

مجموعه پربیننده «گزارشهای اوتی» نیز با تولید 80 قسمت دو دقیقهای به میان مردم رفته و با مصاحبه با آنها از زبان مردم مسائل و مشکلات مرتبط در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی را به چالش کشیده است.

این مجموعه با تلفیق تکنیک انیمیشن کات اوت و بکگراندهای رئال برای گروه سنی نوجوان تولید شده است و درآن با اشاره به موضوع سال از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در جهت رشد و آموزشهای فرهنگی سخن به میان میآید. همچنین در «گزارشهای اوتی» با موقعیت و زبان طنز عدم حمایت از تولید ملی را مورد چالش قرار میدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها