«روز رفتن» با 2 کارگردان از شبکه تهران

با پایان ماه مبارک رمضان و پخش سریال های مناسبتی این ماه ، «روز رفتن» جدیدترین سریال روتین شبکه تهران است که از امشب شاهد پخش آن خواهید بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۵

به گزارش جام جم ، بعد از سریال «به دنیا بگویید بایستد» که پخش آن از عصر دیروز آغاز شد و از این پس نیز روزهای جمعه از این شبکه پخش می شود ، «روز رفتن» دومین سریال از سریال های جدیدی است که پخش آن امشب از این شبکه آغاز خواهد شد. این در حالی است که به گفته تهیه کننده این سریال ، قرار بود تصویربرداری آن تا آخرین ساعات شب گذشته ادامه داشته باشد چراکه «سکانس پایانی کار ، سکانس ویژه ای است که قرار است همه بازیگران سریال در آن جلوی دوربین بروند.» موضوع این سکانس ، عروسی قهرمان اصلی داستان است . او که در طول داستان با خانمی در روستا (لیلا بلوکات) و خانمی در شهر (فقیهه سلطانی) آشنا شده ، تصمیم می گیرد با یکی از آنها ازدواج کند و در نهایت هم خانم روستایی را انتخاب می کند تا این سریال هم مثل بیشتر سریال های تلویزیونی پایان خوب و خوشی داشته باشد. دانیال حکیمی در دو نقش رحیم و کریم ، حسن پورشیرازی در نقش سروان پرتو ، فقیهه سلطانی در نقش لاله ، رضا فیض نوروزی در نقش موسیو ، لیلا بلوکات در نقش فریبا ، آتش تقی پور و بهیئه کیمیایی در نقش پدر و مادر فریبا و حسین خانی بیک در نقش سرهنگ کیان ، بازیگران اصلی سریال هستند. رضا فیض نوروزی ، محسن قاضی مرادی ، مریم بوبانی و بیوک میرزایی هم بازیگران دیگری هستند که در این مجموعه حضور دارند. سیدامیر سیدزاده ، تهیه کننده سریال در توضیح قصه می گوید: روحانی قصه ما در مسیری می افتد که بیشتر با مردم تعامل می کند و با زندگی دردمندان جامعه آشنا می شود و می فهمد که گریز از معضلات اجتماعی ، روش خوبی برای رستگاری نیست . ترانه تیتراژ هم از زبان همین روحانی و شخصیت اصلی داستان است که آن را فرزاد حسنی سروده. مهم نیست قبل از این از طرفداران فرزاد حسنی بوده اید یا از مخالفانش ، چند بیتش را بخوانید و ببینید در مورد این هنرنمایی جدید این مجری تلویزیونی چه نظری دارید. با این توضیح که دکتر افشین یدالهی ، نامزد دیگر سرودن این ترانه بوده و دیگر این که حسنی این شانس را داشته که ترانه اش توسط علیرضا افتخاری خوانده شود:
تو کی هستی که برای رفتنت
من باید از خودمم دل بکنم
تو کی هستی و چی خوندی تو چشام
که حالا تمام آرزوت منم
نمی خوام نگاه آخرت منو
بسپره به بغض اولین گناه
نمی خوام خدا خدا گفتن من
گم بشه تو غربت یه اشتباه
روی صورتم داره خاطره چکه می کنه
یه ترانه می شکفه رو خواب آروم تنم
شب و بردار و برو ، ماه بریده نفسش
به ستاره ها بگو رسیده روز رفتنم
وقت فریاد شب و گریه نور
خودمو صدا زدم ، خدا شنید
پر زدم از سر بام تا لب عشق
هر کی چشماشو نبست خدا رو دید

کارگردان «روز رفتن» جواد افشار است اما شما در 8 قسمت اول سریال ، نام محمدرضا اعلامی را نیز خیلی کوچکتر در زیر اسم افشار خواهید دید چراکه به گفته سیدزاده ، ساخت سریال در ابتدا توسط او آغاز شد: «25 درصد کار را گرفته بودیم که کار اصلاحیه خورد و با استعفای اعلامی ، جواد افشار کارگردان جدید کار خیلی از صحنه ها را دوباره گرفت بنابراین حالا می شود گفت که چیزی حدود 20 درصد کار مربوط به اعلامی است که به همین نسبت اسمشان در تیتراژ آمده است».
«روز رفتن» در 40 قسمت 36 دقیقه ای تدوین می شود و 5 قسمت آن از خلاصه روزهای قبل تدوین شده است . محمود یارمحمدلو و اکبر توکلی فعلا کار تدوین 20 قسمت از «روز رفتن» را تمام کرده اند و بعد از آن هم یک نسخه سینمایی از کل مجموعه تدوین خواهد شد تا طبق سنتی که جدیدا در تلویزیون پیدا شده ، موقع پخش در مناسبت های مختلف سال با مشکلی روبه رو نشوند. اکبر توکلی علاوه بر همراهی وی صداگذاری کار را هم انجام داده است . موسیقی را مهدی گورنگی ساخته و امید اسلامی هم سازنده تیتراژ است. «روز رفتن» که ابتدا اسمش «روزی که خواهیم مرد» بود ، با مشارکت نیروی انتظامی در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید شده است و از امروز ساعت 19:15 هر شب روی آنتن می رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها