مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در اجرای قانون مشوق‌های کارفرمایی، کارفرمایانی که نیروی جدید دارای کمتر از یک سال سابقه بیمه‌پردازی و دارای مدارک کارشناسی و بالاتر را که در مراکز کاریابی ثبت‌نام کرده‌اند، به کار گیرند برای مدت دو سال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۰۰

به گزارش جامجم، تقی نوربخش افزود: کارگاههایی که افراد واجد شرایط در این قانون را بهکار میگیرند باید فعال و دارای کد کارگاهی تأمین اجتماعی باشند و در ازای هر دو نفر بیمهشده فعلی میتوانند یک نفر نیروی جدید را با استفاده از معافیتهای مقرر در این قانون جذب کنند.

وی عنوان کرد: این قانون در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به منظور توسعه اشتغال جوانان به اجرا در آمده است و امیدواریم زمینهساز جذب بیشتر نیروی کار و توسعه اشتغال باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان نیز بیان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش حقوق شاغلان است و باتوجه به اینکه میزان افزایش حقوق شاغلان در فروردین تعیین و ابلاغ شده است، محاسبات مورد نیاز برای تهیه پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان انجام و پیشنهاد این سازمان به هیأت دولت ارائه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها