تفتیان: نوروز را در فرانسه تمرین می‌کنم

حسن تفتیان می‌گوید هدف اصلی‌اش در سال جدید موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتاست و برای این منظور تمام تلاش خود را خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۴۴

مرد اول دوومیدانی ایران در سال 96 درباره برنامه هایش در نوروز 97 گفت: برای عید نوروز 97 نمیتوانم برنامهریزی کنم. همه چیز دست مربی است و هرچه او بگوید باید انجام دهم. فعلا برنامه این است فرانسه باشم و تمرین کنم. البته ممکن است اوایل عید به ایران برگردم و کارهای تمدید ویزایم را انجام دهم. خیلی زود باید به فرانسه برگردم چون مسابقات فضای باز شروع میشود. کلا در عیدهای نوروز سالهای گذشته هم برنامه خاصی نداشتم. عید سال 96 در ایران نبودم و دور از خانواده به سر بردم. سالهای قبل نیز یا خانه نبودم یا به تمرینات مشغول بودم. اینها سختیهایی است که در ورزش وجود دارد و جزئی از کار ما ست .

وی افزود: هدف اصلی من بازیهای آسیایی جاکارتا است و برای این منظور تمرینات خود را از آبانماه شروع کردهام. در این بازیها در ماده 100 و 200 متر شرکت خواهم کرد. باید در این زمان باقیمانده در مسابقات مختلف شرکت کنم تا آماده شوم. از اواسط اردیبهشت ماه هم در مسابقات فضای باز رشته 100 متر و 200 متر شرکت میکنم تا خودم را محک بزنم و بتوانم بهترین عملکرد را در بازیهای آسیایی بر جای بگذارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها